تجارت

هزینه خرید هدایای نوروزی بانک سینا صرف امور خیرخواهانه شد

به گزارش اقتصادکلان به نقل از روابط عمومی بانک سینا در آستانه سال جدید و در اقدامی خداپسندانه، این بانک مبلغ 50 میلیارد ریال را به تهیه و تامین خرید تبلت جهت بهره مندی دانش آموزان بی بضاعت از فضای آموزش مجازی و همچنین آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص داد.
بر اساس این گزارش بانک سینا با اختصاص مبلغ 20 میلیارد ریال بودجه به منظور کمک به توانمندی در حوزه آموزش و ایجاد امکان بهره مندی دانش آموزان بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) و سازمان بهزیستی در سراسر کشور که بدلیل شیوع کرونا امکان حضور در کلاس درس را نداشته و توانایی خرید لوازم آموزشی مجازی نظیر تبلت و موبایل را ندارند، تعداد 950 دستگاه تبلت اهدا می کند.
همچنین پیش تر نیز این بانک طی مراسمی با حضور مدیرکل بهزیستی استان تهران تعداد 300 دستگاه تبلت از 950 دستگاه تهیه شده را جهت اهدا به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش این سازمان در استان تهران اختصاص داده بود.
همچنین این بانک در اقدامی انساندوستانه و خیرخواهانه با اختصاص مبلغ 30 میلیارد ریال از محل بودجه خرید هدایای نوروزی به ستاد دیه کشور، زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را که بدلیل اعسار، ناتوان از پرداخت محکومیت مالی هستند، را فراهم نمود، تا این عزیزان در سال جدید در کانون گرم خانواده حضور داشته باشند.
گفتنی است که این بانک سال گذشته نیز با اختصاص مبلغ 10 میلیارد ریال، زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم نموده بود.
بانک سینا با تداوم حرکت در مسیر تعهدات اجتماعی برای توسعه و تعمیم اصل انسانی مسئولیت اجتماعی گام های موثری برداشته که از آن جمله می توان به اختصاص 20 هزار میلیارد ریال به طرح های روستایی، احداث 2 باب مدرسه در منطقه قلعه گنج استان کرمان، اهدای 51 دستگاه آمبولانس به وزارت بهداشت و مراکز بهداشت مناطق روستایی، کمک 50 میلیارد ریالی به 7 استان درگیر کرونا، اهدای 3800 بسته معیشتی به نیازمندان و ایتام، امهال مطالبات بنگاه های تولیدی و تسهیلات گیرندگان، عدم دریافت خودکار اقساط وام قرض الحسنه در ایام همه گیری بیماری کرونا، عدم اعمال ضوابط قانونی برای دارندگان چک های برگشتی، کمک به کسب و کارهای آسیب دیده با طرح مهرآفرین، نیکو و مواسات و غیره اشاره نمود.
این بانک همچنین بالغ بر 6800 میلیارد وام قرض الحسنه به خانواده های معزز شهدای والا مقام مدافع حرم و سربازان حریم ولایت، مرزبانان غیور و جان بر کف و همچنین پرستاران و کادر درمان شاغل در بخش های کرونایی بیمارستان ها و مددکاران آسایشگاه ها در 11 ماهه سال 99 پرداخت کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا