ورزش

هت‌تریک مهاجم بنفیکا علیه آقای گلی طارمی/ فاصله با صدر ۱۰ گل شد!

با هت تریک مهاجم تیم فوتبال بنفیکا در هفته بیست و نهم لیگ پرتغال، فاصله مهدی طارمی با صدر جدول گلزنان به ۱۰ گل افزایش یافت.

به گزارش ناظم نیوز، در یکی از دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ پرتغال شب گذشته تیم بنفیکا موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ تیم بلننسز را شکست بدهد. نکته ویژه این مسابقه هت تریک «داروین نونز» مهاجم اروگوئه ای تیم بنفیکا بود. نونز با سه گلی که در این بازی وارد دروازه حریف کرد، تعداد گل‌های خود را به عدد ۲۴ رساند تا با اختلاف در جدول گلزنان لیگ پرتغال صدرنشین باشد.

به این ترتیب فاصله گل‌های نونز با مهدی طارمی در جدول گلزنان به ۱۰ گل افزایش یافت. طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این فصل از لیگ پرتغال تنها ۱۴ گل به ثمر رسانده است و به نظر می‌رسد دستیابی او به عنوان آقای گلی سخت‌تر از همیشه باشد.

ضمن اینکه بعد از نونز، «هورتا» مهاجم براگا با ۱۵ گل در رده دوم قرار دارد. تیم پورتو در هفته بیست و نهم لیگ پرتغال امروز به مصاف ویتوریا گیمارش می‌رود.

هرچند گمانه زنی رسانه‌های پرتغال تا روز گذشته نیمکت نشینی مهدی طارمی در این مسابقه بود اما این احتمال وجود دارد که سرمربی پورتو از مهاجم ایرانی خود در ترکیب اصلی استفاده کند.

هت‌تریک مهاجم بنفیکا علیه آقای گلی طارمی/ فاصله با صدر ۱۰ گل شد!

روزنامه «ابولا» در شماره امروز خود خبر داد افت «اوانیلسون» مهاجم برزیلی پورتو و دوری یک ماهه او از گلزنی احتمالاً با حضور طارمی به جای او در ترکیب تهدید می‌شود. در واقع این احتمال وجود دارد که طارمی بر خلاف بازی گذشته پورتو، این بار در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.

این در حالی است که «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو روز گذشته در نشست خبری پیش از این مسابقه اعلام کرد که طارمی هزار درصد برای این مسابقه آماده و در دسترس است اما این به معنای این است که به طور قطع او را در ترکیب قرار بدهد.

در دیگر بازی هفته بیست و نهم لیگ پرتغال، شب گذشته تیم رده دومی اسپورتینگ لیسبون با نتیجه ۳ بر ۱ تیم توندلا را شکست داد. اسپورتینگ با این نتیجه و با یک بازی بیشتر نسبت به پورتو، ۷۳ امتیازی شد.

اسپورتینگ که دومین شانس قهرمانی لیگ پرتغال محسوب می‌شود، تنها سه امتیاز با پورتو صدرنشین فاصله دارد و یاران طارمی با برد در بازی امروز می‌توانند دوباره اختلافشان را با تیم دوم به ۶ امتیاز برسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا