استانها

نگاه کلی بیمه کاهش دغدغه ها و حمایت از مردم باشد

ارومیه – رئیس کل بیمه مرکزی ایران با تاکید بر اینکه بیمه‌ها باید در خدمت شهروندان باشند،گفت: نگاه کلی در بیمه‌ها باید کاهش دغدغه‌ها و حمایت از مردم باشد.

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز، غلامرضا سلیمانی ظهر شنبه در دیدار با استاندار آذربایجان غربی گفت: متأسفانه صنعت بیمه این استان با بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز مشترک با سه کشور همسایه که به تنهایی ظرفیت بالایی در حوزه صنعت بیمه محسوب می‌شود، جایگاه خوبی ندارد.

وی با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی آذربایجان‌غربی، افزود: بیمه‌ها باید در راستای حمایت از توسعه اقتصادی استان به خصوص در حوزه صنعتی و کشاورزی تمامی تلاش خود را به کار گیرند.

رئیس کل بیمه مرکزی ایران خاطرنشان کرد: طبق آماری که در اختیار ما قرار گرفته است میزان سالانه تجارت مرزی اعم از صادرات و واردات انجام شده از مرزهای آذربایجان‌غربی حدود ۲.۵ میلیارد دلار است که باید مشخص شود از این مقدار سهم اختصاصی این استان چقدر است.

وی حضور در بین بیمه شدگان، بیمه گذاران و شرکت‌های بیمه‌ای جهت بررسی مشکلات مردم را از اهداف سفر خود به آذربایجان‌غربی عنوان کرد و گفت: بررسی صندوق بیمه خسارت بدنی در این استان از دیگر برنامه‌های ما خواهد بود.

رئیس کل بیمه مرکزی ایران وی با اشاره به ضرورت توسعه صنعت بیمه در کشور، گفت: صنعت بیمه در موارد مختلفی می‌تواند در کنار مردم باشد ولی متأسفانه بیشترین تمرکز خود را بر روی بیمه شخص ثالث گذاشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا