ورزش

نویدکیا: به آینده امیدواریم/ نبود VAR در این سطح عجیب است

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان نسبت به نبود سیستم کمک داور ویدیویی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعتراض کرد.

به گزارش ناظم نیوز، محرم نویدکیا بامداد جمعه در نشست خبری بعد از مصاف با التعاون که با شکست سنگین تیمش همراه بود، اظهار داشت: نیمه دوم خیلی بی نظم بودیم و بد بازی کردیم، اما ما هنوز به صعود امیدواریم زیرا ۳ بازی باقی مانده است و می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم، باید به تیم التعاون هم برای این بازی تبریک بگوییم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرانی در خصوص مسائل داوری تصریح کرد: خیلی نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم، باید کارشناسان نظر بدهند، البته به نظر من اخراج سختگیرانه بود که روند بازی را تغییر داد و باید به آن توجه شود و در مورد صحنه‌های مشکوک پنالتی نیز باید کارشناسان نظر بدهند، وقتی VAR نیست این شرایط عادی است و به ضرر تیم‌هایی مثل ما می‌شود.

سرمربی تیم سپاهان ادامه داد: وقتی همه شرایط برای VAR وجود دارد عجیب است که از آن استفاده نمی‌شود، امیدوارم امشب از لحاظ داوری مشکلی پیش نیامده باشد اما اگر مشکلی باشد برای نبود کمک داور ویدئویی است که باید در این سطح فوتبال وجود داشته باشد اما این گونه نیست.

وی اضافه کرد: در بدترین زمان ممکن ۱۰ نفره شدیم و برای ۸۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردن بسیار سخت است، تلاش ما کنترل بازی و حمله از کناره‌ها در نیمه اول بود، در کل بعد از اخراج ساماندهی خوبی داشتیم اما چند موقعیت در نیمه اول به حریف دادیم و نهایتاً روی ضربه ایستگاهی گل دریافت کردیم.

نویدکیا تصریح کرد: در نیمه دوم با گل زود هنگامی که دریافت کردیم سازماندهی تیمی ما بهم ریخت و نظم و انضباط یک تیم حرفه‌ای که لازم بود را نداشتیم و با این شکست شرایط ما برای صعود سخت شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا