فوتبال ایرانورزش

نود و دومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

نود و دومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با ریاست سید رضا صالحی امیری و حضور کلیه اعضا برگزار شد.

به گزارش ناظم نیوز، در ابتدای نود و دومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ضمن تسلیت اربعین حسینی از تلاش‌های فدراسیون‌های ورزشی جهت آماده سازی تیم‌های ملی جهت حضور در رقابت‌های بین المللی و حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان و فضای همدلی موجود در ورزش کشور تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته این فدراسیون به هیات اجرایی ارایه و از حمایت‌های کمیته ملی المپیک قدردانی کرد. دبیر گفت: اگر حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نبود کسب چهار مدال در المپیک میسر نبود.

سپس مقرر شد تا پایان سال ضمن حمایت از فدراسیون کشتی، برای برگزاری اردو و حضور در رقابت‌های پیش رو کلیه تعهدات و مطالبات باقی مانده صورت پذیرد.

هادی ساعی رییس کمیسیون ورزشکاران و عضو هیات اجرایی نیز توضیحاتی در خصوص کمیسیون ارایه کرد. با توجه به ضرورت برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران مقرر شد طی روزهای آینده نشستی با حضور رییس، نواب رییس، دبیر کل و هادی ساعی برگزار شود و با توجه به تصویب کلیات آن در نشست قبلی هیات اجرایی، تصمیمات لازم در این باره صورت بگیرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این نشست همچنین سرپرست خزانه دار نیز به ارایه گزارشی از عملکرد مالی کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک توکیو پرداخت.

در خاتمه تعدادی از درخواست‌های واصله از سوی فدراسیون‌ها مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم درباره آن اتخاذ گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا