استانها

نمایش خوب اما بی نتیجه فجرسپاسی در لیگ برتر/هیچ اختلافی وجودندارد

شیراز - تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پس از ۸ سال حضور در لیگ برتر نمایش قابل قبولی ارائه می کند اما بد شناسی های مختلف مانع از کسب نتیجه در ۲ بازی گذشته شد.

به گزارش ناظم نیوز،  سرانجام پس از حدود ۸ سال غیبت نماینده‌ای از فارس در سطح اول فوتبال باشگاهی کشور، تیم فجر شهید سپاسی با تلاش مضاعف بازیکنان و کادرفنی و البته حمایت و پشتیبانی مجموعه سپاه فجر استان و همچنین رسانه‌ها موفق شد جای خالی فارس را در لیگ برتر پر کند و این تیم پس از جذب چندین بازیکن سرباز و انجام تمرینات فشرده، برپایی اردویی ۱۰ روزه در تهران و انجام چندباری دوستانه، کار خود را در لیگ برتر آغاز کرد.

شکست مقابل نساجی با یک گل آفساید

فجر شهید سپاسی نخستین بازی خود در بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال را در ورزشگاه شهدای ساری و مقابل نساجی مازندران برگزار کرد که به گفته بسیاری از کارشناسان و همچنین سرمربی این تیم، فجری‌ها محکم و پرانرژی مقابل نساجی ظاهر شدند و با وجود شکست یک بر صفر آن‌هم با گلی که به نظر می‌آید در شرایط آفساید به ثمر رسید، بازی امیدوارکننده ای ارائه دادند.

تداوم بدشانسی‌های فجر این بار مقابل گل گهر پس از کش و قوس‌های فراوان بر سر میزبانی ورزشگاه حافظیه و کیفیت پایین چمن این ورزشگاه و پس از تلاش‌های شبانه روزی برای آماده سازی آن، سرانجام سازمان لیگ با انجام بازی‌های تیم فجر شهیدسپاسی در ورزشگاه حافظیه موافقت کرد و زردپوشان شیرازی در هفته دوم مسابقات لیگ برتر، در ورزشگاه قدیمی و پرخاطره حافظیه مقابل تیم پرمهره و مدعی گل گهر سیرجان صف آرایی کردند.

در این دیدار هم یک بدبیاری بزرگ برای فجری‌ها اتفاق افتاد و آنها نتوانستند از سه بازیکن سرباز خود که در ترکیب ۱۱ نفره تیم بودند استفاده کنند و با این حال، تیم فجر سپاسی بازهم نمایشی قابل قبولی از خود ارائه داد و پابه پای گل گهر جنگید اما در دقیقه ۹۱ از روی یک ضربه کرنر و با یک شوت از پشت محوطه جریمه، دروازه شاگردان کلانتری باز شد و فجر میزبان از حافظیه هم دست خالی بیرون آمد.

انتقاد تند کلانتری از مدیریت باشگاه

علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر شهیدسپاسی پس از پایان دیدار مقابل گل گهر با توپ پر به مقابل خبرنگاران آمد و صحبت‌هایی بر زبان آورد که نشان از دلخوری شدید وی از وضعیت موجود بود در باشگاه بود.

کلانتری با بیان اینکه درست نیم ساعت پیش از بازی به من اطلاع دادند که نمی‌توانم از سه بازیکن سرباز خود استفاده کنم بیان داشت: خیلی قشنگ است که ما یک هفته با ۱۳ بازیکن تمرین کنیم و فقط از دو الی سه بازیکن در زمین استفاده شود و این مشکل را از سال گذشته هم داشتیم زمانیکه مقابل ملوان نتوانستیم از چند بازیکن مان استفاده کنیم و شما باید از مسئول بالاسری من سوال کنید که چرا این مشکلات حل نمی‌شود و برای من جای سوال است که چه مسئله‌ای در کار است که هرروز یک مشکل جدید دارم و من اگر نمی‌توانم به تیم کمک کنم و کاری از من بر نمی‌آید باید بروم و نباید به این تیم خیانت کنیم.

مشکل سه بازیکن سرباز یک مشکل اداری بود

سرهنگ رسول فلاح مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ناظم نیوز ضمن رد هرگونه اختلافی در مجموعه تیم اظهار کرد: بنده هیچ اختلاف نظری با آقای کلانتری ندارم و این اتفاق تنها یک مشکل اداری بود و مطمئن باشید این تیم امسال در جدول تک رقمی خواهد شد.

وی افزود: بدلیل آنکه از اول آبان، این سه بازیکن سرباز محسوب می‌شدند می‌بایست کارت بازی آنها از بازیکن آزاد به بازیکن سرباز تغییر می‌کرد و بدلیل طولانی شدن روند نامه نگاری میان نیروهای مسلح و فدراسیون فوتبال و همچنین تعطیلی روز یکشنبه، متأسفانه مجوز بازی آنها دیر صادر شد و به بازی مقابل گل گهر نرسیدند و من نمی دانم چرا این مشکل که سال گذشته هم پیش آمد، فقط برای تیم ما رخ می‌دهد و نه برای سایر تیم‌های نظامی.

از هفته سوم، تمام بازیکنان را خواهیم داشت

محمدحسین جوانی سرپرست تیم فجر شهیدسپاسی نیز در گفتگوی اختصاصی با مهر ضمن رد هرگونه اختلاف نظری میان مدیرعامل و سرمربی تیم بیان کرد: این سه بازیکن سرباز ما به نام‌های محمدزینالی، امید منصوری و عرفان معصومی تنها بدلیل مشکل اداری به بازی نرسیدند و در بازی‌های بعدی با تمام توان به میدان می‌روند و انشاالله شاهد نتایج خوبی از تیم فجر خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا