اقتصادی

نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته برگزار می‌شود

ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با حضور کشورهای عضو راه ابریشم برگزار می‌شود.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با شعار ترانزیت محور توسعه ایران با مشارکت کشورهای عضو راه ابریشم با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران از تاریخ ۲۷ الی ۲۹ آذرماه سال ۱۴۰۱ همزمان با هفته حمل و نقل در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

تمرکز این دوره از نمایشگاه علاوه بر محورهای ترانزیت کشور گروه‌های مختلف حمل و نقل زمینی، دریایی، هوایی، ریلی، جاده‌ای و زیرساخت‌های حمل و نقل در زمینه‌های تخصصی راهسازی، راهداری، تجهیزات و ایمنی راه‌ها، حمل و نقل هوشمند، تونل‌ها، پل‌ها، آسفالت، قیر، ماشین آلات راهسازی، سیستم‌های کنترل جاده‌ها، مؤسسات و مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها، بیمه، بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری است.

غلامرضا رضائیان دبیر اجرایی نمایشگاه گفت: با توجه به برنامه‌ریزی ها و پیش بینی‌های صورت گرفته برای افزایش ۲۰ میلیون تنی ترانزیت بار از کشور تا پایان سال جاری و با عنایت به ضرورت و اهمیت ترانزیت به منظور ارزآوری برای کشورمان، ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با شعار ترانزیت محور توسعه ایران با حضور و مشارکت بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی و همچنین شرکت‌های بزرگ بین المللی برگزار می‌شود.

وی افزود: ایجاد فرصت و فضای مناسب جهت معرفی فناوری، تولیدات و نوآوری‌های صنعت حمل و نقل، آشنایی بیشتر کارشناسان و مدیران با فناوری‌های روز دنیا در کنار بررسی کیفیت محصولات صنعت حمل و نقل و لجستیک کشور و تطابق آن با نمونه‌های خارجی و استانداردهای بین‌المللی از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.

همچنین شناخت نیازها، امکانات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این صنعت در راستای حمایت از نوآوری‌ها، فناوری‌ها و فضای کارآفرینی از دیگر اهداف این نمایشگاه است که در کنار برنامه‌ریزی در راستای توسعه حمل و نقل هوشمند در کشور، اولویت‌های آینده صنعت حمل و نقل را در طول برگزاری به نمایش خواهد گذاشت.

رضائیان در ادامه اضافه کرد: این نمایشگاه جهت حضور و ارتقا دانش علمی مدیران، کارشناسان و سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است که با برنامه‌های جانبی خصوصاً برگزاری کنفرانس فرصت‌های سرمایه گذاری در حمل و نقل و لجستیک (اقتصاد حمل و نقل) و کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید و متخصصین است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا