اجتماعی

نصب المان های حجمی در معابر و میادین پرتردد منطقه ۱۹ به مناست دهه ولایت و امامت

ناظم نیوز : شهردار منطقه 19 از نصب المان های حجمی به مناسبت فرا رسیدن اعیاد دهه ولایت و امامت، در معابر و میادین این منطقه و آذین بندی با پرچم های مزین به نام ائمه اطهار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت در تکمیل این خبر گفت: به منظور ترویج فرهنگ نشاط مذهبی،معنوی و زیبایی بصری بویژه در این ایام ۸ عدد المان حجمی در بوستان وصال، بلوار میلاد مقابل ناحیه مقاومت بسیج ابوذر، مقابل دانشکده فنی دختران شریعتی، گلزار شهدای نعمت آباد، مقابل در شماره دو بوستان بزرگ ولایت ، ساختمان ستادی منطقه و خیابان شهید لطیفی نصب شده است .
ضمن اینکه معابر و میادین منطقه با ۵ هزار متر ریسه پرچمی آذین بندی و پنج ابر پرچم بلند با عنوان علی ولی الله به اهتزاز در آمده است.
به گفته این مسئول تعویض ۴۵۰ پایه پرچم در عرشه پل ها، اکران ۱۰ تخته بنر بیلبردی در بزرگراه شهید کاظمی و۷۰ تخته بنر پرتابلی در بزرگراه های شهید تندگویان، بلوار شکوفه، بلوار میلاد و خیابان های میعاد و میثاق با محتوای دهه ولایت و امامت و همچنین آذین بندی میادین شقایق، باران، ماهان، بهلولی و ثارا… از دیگر اقدامات صورت گرفته به مناسبت این ایام است .
شهردار منطقه در تشریح سایر اقدامات اداره زیباسازی از اجرای ۲ هزار متر مربع عملیات پوشاننده و پاکسازی در بلوار شکوفه، خیابان مکتب العباس و بوستان ولایت در راستای حفظ و آراستگی منظر شهری، حذف آلودگی های بصری و ارتقای زیبایی نمای شهری خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا