تجارت

نشست خبری سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کودک آغاز شد

علیرضا تابش دبیر سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در نشستی مجازی به تشریح جزییات برگزاری این رویداد پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری سی و چهارمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان صبح امروز پنجشنبه اول مهرماه به صورت مجازی با حضور محسن دلیلی مدیر روابط‌عمومی این رویداد و علیرضا تابش دبیر این جشنواره برگزار شد.

پیش از برگزاری این نشست آیین رونمایی از پوستر این دوره از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، با حضور علیرضا تابش و شهردار اصفهان در میدان نقش‌جهان این شهر برگزار شد.

در ابتدای این نشست علیرضا تابش بیان کرد: بار دیگر برای من سبب خوشحالی شد که در اصفهان شما را زیارت می‌کنم امیدوارم دوران کرونا و محدودیت‌ها هر چه زودتر به سر بیاید و مجدداً شاهد برنامه‌های رویداد محور باشیم و سالن‌های سینما شاهد تجمعات پرشور هنرمندان و خانواده‌ها شود. در ابتدا لازم است گرامی بدارم یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را و ادای احترام کنیم به شهدای مدافع سلامت که در یک سال و نیم گذاشته با نثار جان در مقابل بیماری کرونا و برای آسایش مردم جانانه ایستادند.

وی ادامه داد: امروز ساعت چهار صبح از تهران راه افتادم و ساعت نه با شهردار محترم اصفهان دیداری داشتم و پوستر جشنواره امسال را رونمایی کردیم. شعار امسال «سینما سرزمین خیال» است در شورای برنامه‌ریزی جشنواره بحث زیادی درباره شعاری که می‌تواند متناسب با شرایط کودکان باشد داشتیم. از سوی دیگر من برای سینما رسالت حفظ امید و نشاط را قائل هستم و در شرایط تلخ و شکننده کرونا کودکان هراس زده با دنیای سینما به آرامبخشی تخیل و خیال روی می‌آورند و سینماگران ما که طی سال‌های متمادی فیلم‌های جذابی برای آنها تولید کردند برای ما قابل احترام هستند و از این جهت این شعار را برای جشنواره و المپیاد امسال شعاری عملیاتی می‌دانم.

تابش در ادامه گفت: امیدوارم از غم‌ها کاسته شود و فعالیت‌های فرهنگی به ویژه جشنواره‌های سینمایی به شکل سابق برگردد و شاهد حضور خانواده‌ها و بچه‌ها باشیم.

این گزارش در حال به‌روزرسانی است…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا