فوتبال،فوتسالورزش

نباید همیشه از پرسپولیس انتظار پیروزی داشت

ناظم نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه نباید نقش گرمای هوا را در عملکرد دیدار این تیم برابر فولاد نادیده گرفت، گفت: نمی‌شود از تیم تنها انتظار برتری داشت.
حمید درخشان، با اشاره به تساوی بدون گل پرسپولیس برابر فولاد در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال گفت: شرایط آب‌وهوایی در این بازی تاثیر مستقیم روی عملکرد ۲ تیم گذاشته بود و مشخص بود حتی فولاد هم از این گرمای هوا اذیت می‌شود چه برسد به پرسپولیس.
وی افزود: با این وجود پرسپولیس تیم برتر میدان بود. فولاد از تیم‌های خوب لیگ است، اما با وجود همه مشکلاتی که بود، تیم در زمین حریف عملکرد خوبی داشت و حتی به میزبان اجازه خلق موقعیت را نداد.
پیشکسوت تیم پرسپولیس تصریح کرد: خوشبختانه نتیجه سایر بازی‌ها هم به نحوی رقم خورد که پرسپولیس جایگاهش در صدر جدول تغییر نکرد.
درخشان اضافه کرد: نمی‌شود از یک تیم در فوتبال حرفه‌ای همیشه انتظار برد داشت. ممکن است یک تیم نوسان داشته باشد. پرسپولیس چندین و چند برد متوالی داشت و به قدری خوب امتیاز جمع‌آوری کرده که همیشه مدعی باشد.
وی در خصوص تاثیر مشکلات مالی روی عملکرد سرخپوشان گفت: فوتبال ما در حال حاضر بیستمین سال حرفه‌ای شدن را سپری می کند اما از کوچکترین امکانات حرفه‌ای هم محروم است‌. این مشکلات تقصیر مدیریت نیست بلکه زمانی که نتوانیم از پول پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی و حتی پاداش آسیایی استفاده کنیم ممکن است این مشکلات برای هر تیمی به وجود بیاید.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی سرخپوشان گفت: شرایط سختی پیش رو است اما بازیکنان ما مرد روزهای سخت هستند و به طور حتم بار دیگر قهرمان خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا