توپ و تور

نایب قهرمانی ایرانی‌ها در هفته دوم/ نمایندگان ترکیه قهرمان شدند

تنیسورهای کشورمان در مسابقات تور جهانی زیر 18 سال در کیش نایب قهرمان شدند.

به گزارش ناظم نیوز، آخرین روز هفته دوم رقابت‌های تور جهانی زیر ۱۸ سال با حضور داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس کشورمان در زمین‌های المپیک کیش برگزار شد. پس از معرفی نفرات برتر بخش دختران ، فینال بخش پسران ما بین امیرعلی قوام و سلیمان دنیز گورسوی برای تصاحب عنوان قهرمانی برگزار شد. در ست نخست این دیدار گورسوی موفق شد با نتیجه ۶-۷ از سد قوام خود عبور کند تا تکلیف قهرمانی در ست دوم مشخص شود.

در ست دوم رقابت ها نیز گورسوی موفق شد با نتیجه (۶-۱ ) به پیروزی دست پیدا کند و عنوان قهرمانی هفته دوم را از آن‌ خود کند. کسری رحمانی و الیاس میلاد فهیم از آمریکا نیز مشترکا سوم شدند.

در فینال بخش دختران رومینا زینالی نماینده کشورمان در این مرحله به مصاف ادا پینارا کاراباجاک از ترکیه رفت و در پایان با نتیجه (۰-۶ و ۱-۶ ) مقابل حریف خود شکست خورد . نماینده ترکیه قهرمان شد و زینالی در جایگاه دوم ایستاد و نیسان جان از ترکیه و رحما جندوبی از تونس نیز مشترکا سوم شدند.

با انجام دیدار فینال دو نفره نیز تیم درسا چراغی از ایران و ادا نونانوقلو از ترکیه به مصاف نیسا بلوت و کاراباجاک از ترکیه رفت و با نتیجه ۲ بر صفر و با نتایج ۱-۶ و ۲-۶ شکست خورده و به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند.

در این دوره از رقابت‌ها که با سرداوری سینا ابراهیمیان، سرداور نشان سفید کشورمان برگزار شد، ۱۲۰ تنیسور از کشورهای ایران، آمریکا، پاکستان، مالی، ترکیه، بلژیک و اسپانیا حضور داشتند.

در هفته نخست این مسابقات ۱۲۰ تنیسور حضور داشتند که در نهایت نماینده آمریکا در بخش پسران‌ و نماینده بلژیک در بخش دختران موفق به کسب عناوین قهرمانی شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا