تجارت

«میشه که بشه» به شهرها می‌رود/ شغل‌هایی که به حساب نمی‌آورید

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «میشه که بشه» از تولید فصل جدید این برنامه در شهرستان‌ها و استان‌های کشور خبر داد.

کامران سیف اللهی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «میشه که بشه» در گفتگو با خبرنگار ناظم نیوز درباره فصل جدید این برنامه بیان کرد: این مجموعه درباره مشاغل مختلف است و در این فصل سراغ استان‌ها می‌رویم و در هر قسمت به مشاغل خاص یک استان می‌پردازیم.

وی ادامه داد: ما در این برنامه مشاغل را معرفی می‌کنیم و به حرفه‌هایی می‌پردازیم که فکر می‌کنیم پول زیادی نمیشه از آنها کسب کرد. مثلاً زنبورداری شغل خیلی خوبی است و می‌توان از آن درآمد کسب کرد اما شاید هر کسی سراغش نرود.

تهیه کننده «میشه که بشه» با اشاره به دیگر جزئیات برنامه عنوان کرد: فصل دوم ۳۰ قسمت است و تلاش داریم در مدت زمان کوتاهی بین ۳۰ تا ۴۰ دقیقه به پخش برسد که از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. در هر قسمت هم یک شغل را معرفی می‌کنیم. مثلاً در برخی شهرستان‌ها فردی صرفاً برای ریختن گردوها از درخت روی زمین دستمزد دریافت می‌کند و یک شغل تخصصی دیده می‌شود و به این ترتیب ما سراغ مشاغلی می‌رویم که کمتر درباره آنها شنیده یا دیده‌اید.

سیف اللهی اضافه کرد: یک کاراکتر «نمیشه» در برنامه داریم که قرار است سراغ مشاغل کاذب مثل خط نگه دار تاکسی، داد زن و… برود.

وی درباره رویکرد این فصل از برنامه که سراغ مشاغل استان‌ها رفته‌اند گفت: در شهرستان‌ها مردم فکر می‌کنند حتماً باید خود را به تهران برسانند و یا بعد از دانشگاه و مدرک، کار به دست بیاورند ولی الزاماً برای همه اینها شغلی وجود ندارد. نگاه ما هم این است که سراغ کسب و کارهای کوچکی برویم که مردم می‌توانند در شهرهای خود برای خودشان ایجاد کنند.

سیف اللهی در پایان درباره زمان تولید نیز بیان کرد: ما در حال حاضر پیش تولید برنامه را کلید زده‌ایم و در حال انتخاب استان‌ها و مشاغل هستیم و اینکه در هر استان به چه شهرهایی برویم. از حدود یک و نیم ماه دیگر هم کار را کلید می‌زنیم و تولید را شروع می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا