ورزش

می‌خواهیم به عنوان صدرنشین صعود کنیم/ تاکتیک را تغییر می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: باتوجه به شناختی که تیم ما و آهال ترکمنستان از هم پیدا کرده ایم، تاکتیک و سیستم خود را کاملا تغییر می‌دهیم.

به گزارش ناظم نیوز، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان با آهال ترکمنستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: قسمت دوم لیگ قهرمانان از فردا برای ما شروع می‌شود. تمام تمرکز ما روی بازی فردا است. تکرار می‌کنم گروه سختی داریم و تمام تیم‌ها خوب هستند. هم ما و هم آهال شناخت بیشتری از یکدیگر پیدا کرده ایم و بازی سخت‌تری خواهد بود. شرایط بازی‌ها و حساسیتش را می‌دانیم. نیاز داریم فردا با تمرکز کامل بازی کنیم و از اشتباهات دیدار قبل استفاده کنیم.

وی افزود: آهال فردا با تمام قدرت بازی می‌کند تا برنده شود و خودش را در کورس صعود نگه دارد. این باعث می‌شود وظیفه ما سنگین‌تر شود. در این جام شما باید پیروز شوید. در دو بازی اول به رغم شایستگی‌ها پیروز نشدیم. در بازی سوم لحظه آخر برنده شدیم. این برای ما خیلی مهم و حیاتی است.

سرمربی فولاد تصریح کرد: برای این مسابقات کامل برنامه ریزی کرده ایم. نمی خواهیم تیم دوم گروه باشیم. تمام تیم ها دوست دارند به عنوان صدرنشین صعود کنند. تمرکزمان این است که حداکثر امتیازات را کسب کنیم. نکته مهم این صعود این است که حداکثر تمرکز را در هر مسابقه داشته باشیم و حداکثر امتیاز را بگیریم. به جایگاه فعلی خودمان در جدول توجه نمی کنیم.

نکونام یادآور شد: قطعا بازی فردا متفاوت است. مهم این است روز آخر وقتی بازی ها تمام می شود چه جایگاهی به دست بیاوریم. هر بازی اهمیت خاص خودش را دارد. نیاز داریم در هر بازی با تمام تمرکز و انرژی بازی کنیم و به موفقیت برسیم.

سرمربی فولاد همچنین گفت: به خاطر شناختی که دو تیم از هم پیدا کرده اند، برای مسابقه فردا یک تاکتیک کاملا متفاوت پیش بینی کرده ایم تا بتوانیم به تیم حریف برتری پیدا کنیم. قطعا آهال هم تغییراتی خواهد داشت که آمادگی اش را داریم. تمام تمرکزمان روی تیم خودمان است. اگر بین دو بازی فاصله بود فرق می کرد ولی با سه روز فاصله، تمرکز بالایی نیاز داریم و شناخت بازیکنان از هم کار را برای دو تیم سخت می کند. فردا کاملا با تغییر سیستم و تاکتیک بازی را شروع خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، همچنین حمید بوحمدان هافبک فولاد در نشست خبری این مسابقه گفت: بازی سختی با آهال داریم. می دانیم از بازی چه می خواهیم. این مسابقه می تواند کلید صعود ما باشد. امیدوارم با تمرکز و جدیت بتوانیم برنده بشویم.

وی در خصوص تاثیر برد در بازی رفت برای مسابقه برگشت، اظهار کرد: صد درصد تاثیر دارد. در بازی رفت کار را برای خودمان سخت کردیم. می توانستیم زودتر به گل برسیم و از شانس های خودمان استفاده نکردیم. ان شاءالله در این بازی از فرصت هایمان استفاده کنیم.

ادامه دارد..

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا