فوتبال جهانورزش

مگر می‌شود هیچ باشگاهی رونالدو را نخواهد؟

ناظم نیوز: عدم موفقیت کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در یافتن باشگاه جدید باعث تعجب بسیاری شده است.

تصمیم ناگهانی رونالدو برای ترک اولدترافورد و عدم حضور این بازیکن در تور پیش فصل این تیم حواشی بسیاری را به همراه داشت اما او هنوز نتوانسته باشگاهی را برای خودش انتخاب کند.
درک این موضوع که باشگاه‌های بزرگ اروپایی به اندازه کافی برای این بازیکن پرتغالی در ترکیب تیم‌‌شان جا نداشته باشند بسیار دشوار است. خصوصا که او به دنبال پیوستن به باشگاهی است که در فصل آینده لیگ قهرمانان حضور داشته باشد.
مونیخ، پاریس و مادرید تعدادی از پایتخت‌های اروپایی هستند که نام این بازیکن در آنها مطرح شده است اما به نظر می‌رسد که هیچ تیمی علاقه‌ای به جذب او ندارد. در واقع هیچ باشگاهی نمی‌خواهد بازیکنی را به خدمت بگیرد که 815 گل در طول دوران فوتبالش به ثمر رسانده و میانگین 0.73 گل زده در هر بازی را در 20 سال اخیر ثبت کرده است.
بایرن مونیخ
بایرن یکی از اولین باشگاه‌هایی بود که به صورت علنی اعلام کرد رونالدو جایی در برنامه‌هایش ندارد. اولیور کان، مدیر اجرایی این باشگاه، گفت:« ما به نتیجه رسیدیم که با وجود تمام احترامی که برای او قائل هستیم اما او با فلسفه و شرایط فعلی این باشگاه سازگاری ندارد.»
پاری سن ژرمن
مدیران پی اس جی به این نتیجه رسیده‌اند که جمع کردن فوق ستاره‌ها در یک تیم فایده‌ای ندارد و ساختار تصمیم‌گیری‌شان در این باره را تغییر داده‌اند. ناصر الخلیفی در نشست خبری معارفه کریستوف گالتیه، سرمربی جدید پی اس جی، گفت که این تیم به دنبال تعهد ورزشی بیشتری است و رونالدو با چنین ایده‌ای سازگار نیست.
چلسی
گزینه دیگری که نمایندگان رونالدو برای او در نظر گرفته بودند پیوستن به چلسی بود. شانس بازی در لیگ قهرمانان با این تیم برای او بسیار وسوسه‌برانگیز بوده است اما بسیاری از رسانه‌های انگلیسی مدعی شده‌اند که توماس توخل علاقه‌ای به این بازیکن پرتغالی ندارد و بنابراین او در چلسی هم جایی ندارد.
نه رئال، نه اتلتیکو
دو سناریو متفاوت برای بازگشت این بازیکن به پایتخت اسپانیا مطرح شده است: رئال مادرید یا اتلتیکو مادرید. رئال پیش از این هم بارها اعلام کرده بود که هیچ برنامه‌ای برای بازگرداندن بهترین گلزن تاریخش ندارد. از سوی دیگر افراد زیادی هم در اتلتیکو با ایده جذب رونالدو مخالفت کردند.
اتحادیه هواداری این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای در این باره تاکید کرد که به هیچ وجه حاضر به پذیرش پیوستن رونالدو به این تیم نیست چون این اتفاق خدشه‌ای جدی به ارزش‌های برجسته این باشگاه وارد می‌کند. انریکه سرزو، رییس اتلتیکو، نیز این موضوع را کاملا رد کرد.
غیبت برابر اتلتیکو، حضور برابر رایووایکانو
شرایط این بازیکن در یونایتد همچنان مشخص نیست. اریک تن‌هاخ نام او را از فهرست بازیکنانی که قرار است در اوسلو برابر اتلتیکو مادرید قرار بگیرند خط زد.
اما نکته جالب اینجا بود که رونالدو تنها چند ساعت بعد با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش اعلام کرد که روز یکشنبه در دیدار دوستانه برابر رایووایکانو در اولدترافورد به میدان خواهد رفت.
در آستانه آغاز ماه آگوست، به نظر می‌رسد که رونالدو هنوز به دنبال باشگاهی است تا بتواند از یونایتد جدا شود و درخشش خود را با پیراهن دیگری به نمایش بگذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا