تجارت

مهلت پیش ثبت نام الکامپ تمدید شد 

سازمان نظام صنفی رایانه ای از تمدید مهلت پیش ثبت نام نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ تهران خبر داد.

به گزارش ناظم نیوز، در اطلاعیه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای آمده است: پیرو درخواست تعدادی از شرکت‌ها که موفق به پیش ثبت نام در بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۰) نشده اند و با هدف ایجاد فرصتی دیگر برای حضور در این نمایشگاه، سایت ثبت نام از تاریخ ۲۲ آبان ماه تا ۱۰ آذرماه ۱۴۰۰ باز خواهد شد.

الکامپ ۱۴۰۰ در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

الکامپ ۱۴۰۰ با رویکرد «آینده بهتر» برگزار خواهد شد و سلامت آنلاین، آموزش الکترونیک، بانکداری الکترونیک و خدمات دولت بر بستر شبکه ملی اطلاعات از جمله محورهای اصلی برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌روند.

در این دوره از ثبت نام مانند سنوات قبل، متقاضیان کمتر از ۸۰ مترمربع فضای نمایشگاهی، بعد از ثبت نام در سایت الکامپ، ۴۸ ساعت فرصت دارند تا با پرداخت هزینه‌های مرتبط، ثبت نام خود را قطعی کنند. متقاضیان بالای ۸۰ مترمربع نیز پس از ثبت نام در سایت الکامپ، به ترتیب اولویت زمانی ثبت نام، برای جانمایی دعوت خواهند شد و این گروه نیز پس از مشخص شدن غرفه، ۴۸ ساعت مهلت خواهند داشت تا با تسویه حساب مالی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

متقاضیان سازمان‌ها و نهادهای دولتی نیز مانند بخش خصوصی می‌توانند با مراجعه به سایت الکامپ ثبت نام کنند. ثبت نام این گروه از متقاضیان نیز پس از تسویه حساب مالی قطعی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا