سایر ورزشهاورزش

ملی‌پوش بوکس: برای بهترین نتیجه بازی‌های آسیایی می‌جنگیم

ملی‌پوش سنگین وزن بوکس ایران گفت: همه این تمرینات فعلی و اردوها برای موفقیت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو است و تمام تلاشم را می‌کنم تا به موفقیت برسم.

ناظم نیوز: طوفان شریفی، درباره برگزاری اردوهای تیم ملی بوکس جهت حضور در رقابت‌های تدارکاتی ارمنستان توضیح داد: بعد از مسابقات قهرمانی که حدودا یک ماه پیش برگزار شد، قرار است عازم این مسابقات شویم که قطعا می‌تواند تدارکات خوبی برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو باشد. شرایط ملی‌پوشان خوب است و امیدواریم عملکرد خوبی در این تورنمنت نیز داشته باشیم.
او ادامه داد: از افرادی که عازم مسابقات جهانی صربستان شده بودند تنها ۴ نفر در این مسابقات ارمنستان شرکت می‌کنند تا بیشتر میدان ببینند. سایر افراد هم بوکسورهایی هستند که نام کنون شانس اعزام شدن با تیم ملی بزرگسالان را نداشته‌اند و اکنون این فرصت برای آن‌ها فراهم است تا خودشان را نشان دهند.
بوکسور آینده دار تیم ملی ایران درباره وضعیت اردوها نیز گفت: خوشبختانه وضعیت تمرینات نسبت به قبل بهتر است، اما آنچنان که باید همه چیز فراهم نیست. با حضور آقایان استکی، امیری، فاتح و کریمی در راس تمرینات شرایط اردوها نسبت به قبل خوب است. واقعا با بوکسورهای رابطه خوبی داشته و راه می‌آیند، البته امیدوارم رفته رفته شرایط بهتری از نظر امکانات در اردوها فراهم شود.
او درباره عملکردش در رقابت‌های قهرمانی جهان صربستان نیز توضیح داد: همانطور که می‌دانید من در مبارزه نخست عملکرد خوبی داشته و به دور بعد رسیدم، اما متاسفانه در دور دوم به قهرمان و اسطوره بوکس کوبا برخورد کردم ۵ طلای مسابقات جهانی دارد و تا کنون دست خالی از میادین معتبری چون المپیک بیرون نیامده است. کار بسیار سختی داشتم و قسمت نبود که به مدال برسم. حذف شدم ولی برای آینده تلاش می‌کنم تا بهتر شوم.
بوکسور سنگین وزن تیم ملی ایران، درباره نیاز ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی نیز گفت: در مجموع شرایط بهتر از قبل است اما همچنان نیاز است که از نظر مالی ملی‌پوشان بیشتر حمایت شوند. اردوها با تلاش کادرفنی منظم برگزار می‌شود، ولی برای موفقیت در میادین بزرگ نیاز است که به مسابقات تدارکاتی بیشتری اعزام شویم.
او در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند در مسابقات ارمنستان به مدال برسد؟ توضیح داد: قطعا برای کسب بهترین نتیجه عازم این مسابقات می‌شوم و هرچند تورنمنت تدارکاتی است اما با تمام توان برابر رقبا حاضر می‌شوم تا به مدال برسم.
شریفی در پایان گفت: همه این رقابت‌های تدارکاتی برای موفقیت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو است، مطمئن باشید با همه نیرو و انرژی کار می‌کنیم تا به مدال برسیم ولی نیاز است مسئولان محترم ورزش هم توجه بیشتری به بوکس کنند. هدف‌گذاری ما بازی‌های آسیایی است و امیدوارم بنده هم در آن مسابقات به مدال برسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا