تجارت

معرفی روستاهای کمتر دیده‌شده/ تبلیغ برای توصیه‌های سفر کاربردی

مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، معرفی روستاهای هدف گردشگری و کم‌تر دیده شده از طریق فضای مجازی را از جمله مأموریت‌های در حال انجام این بخش از وزارتخانه دانست.

به گزارش ناظم نیوز، حسن میثمی مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در نشست خبری رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که امروز چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد درباره اینکه چرا در فضای شهر و کشور همچنین فضای مجازی برای تبلیغ در حوزه نوروز و قرن جدید تبلیغاتی نشده است گفت: اطلاع رسانی در سه حوزه کاری وزارت میراث فرهنگی یکی از اصلی ترین چالش‌های ماست. اقداماتی را در این حوزه شروع کرده ایم. یکی از بخش‌های دیگر فعالیت ما مربوط به فرهنگسازی با تکیه بر معرفی روستاهاست.

وی گفت: معرفی روستاهای مقصد گردشگری و روستاهای کمتر دیده شده از طریق فضای مجازی از جمله موارد در حال انجام است. در این زمینه اطلاع رسانی می‌کنیم که آن روستاها چه شرایطی را برای سفر دارند به عنوان مثال می‌توان با خانواده به آنجا رفت یا خیر. این دیتاها در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت. توصیه‌های سفر کاربردی نیز بخش دیگری از این فعالیت‌ها است.

او با اشاره به همکاری حداکثری صدا و سیما، افزود: هماهنگی‌ها نیز با صدا و سیما انجام شده که در روزهای های آتی تیزرها پخش می‌شود. همچنین اداره‌کل استان تهران برای همکاری مشترک با شهرداری تهران ورود جدی کرده است و به زودی بیلبوردهای نوروزی در سراسر شهر با پیام «آمد بهار جانها» نصب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا