نفت و انرژی

مشکل آب‌گرفتگی خوزستان تا ۲ سال آینده حل می‌شود

اهواز- استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه راهکارهای حل مشکلات این استان به دو بخش کوتاه‌مدت و بلندمدت تقسیم شد، گفت: مشکل آب‌گرفتگی خوزستان تا دو سال آینده حل می‌شود.

ناظم نیوز:  صادق خلیلیان عصر امروز شنبه در حاشیه نشست بررسی پروژه‌های فاضلاب و دفع آب‌های سطحی خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهار آب‌های سطحی و دفع آب فاضلاب یکی از مشکلات استان خوزستان به‌خصوص در برخی از شهرها مثل بندر امام، ماهشهر و اهواز حادتر است که سال‌های گذشته باعث نارضایتی مردم و بروز مشکلاتی برای آنها شد.

استاندار خوزستان افزود: این جلسه را با هدف بررسی آخرین وضعیت، احصای مشکلات، گزارش عملکرد اقدامات انجام شده در دو سال اخیر، میزان اجرایی شدن مصوبات و همچنین بررسی اقداماتی که باید تداوم داشته باشد، برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه راهکارها در راستای حل مشکلات استان خوزستان به دو بخش کوتاه‌مدت و بلندمدت تقسیم بندی شده است، تصریح کرد: در کوتاه‌مدت باید اقدامات سریع و این آمادگی را برای پاییز روبه‌رو داشته باشیم تا مردم دچار مشکلات نشوند.

استاندار خوزستان گفت: در بلندمدت نیز جلسات و اجرای طرح‌ها را ادامه می‌دهیم تا ظرف دو سال آینده این مشکل (آب‌گرفتگی) را برای همیشه از چهره خوزستان بزداییم.

خلیلیان اظهار کرد: یک کارگروه تشکیل شده تا به‌صورت میدانی گزارش‌های ارائه شده دستگاه‌های اجرایی و میزان تحقق آنها را بررسی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا