تجارت

مسابقه کتاب‌خوانی «ماجراهای مردم شهر عجیب» تمدید شد

مهلت شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی «ماجراهای مردم شهر عجیب» تا ۲۰ آبان تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ناظم به نقل از روابط عمومی مرکز رسانه‌ای شیرازه، نهمین دوره مسابقه کتاب‌خوانی «پویا» که با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه، شبکه پویا، شبکه نهال و نشر طلایی از سوم شهریورماه ۱۴۰۰ آغاز به کار کرده، تا بیستم آبان ماه تمدید شد.

مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی ویژه کودک و نوجوانان بوده و در نهمین دوره خود به سراغ مجموعه داستان «ماجراهای مردم شهر عجیب» رفته است که یکی از آثار افسانه موسوی گرمارودی، نویسنده کودک و نوجوان است.

این‌مجموعه که شامل ۵ داستان مجزاست، پیش از این به صورت ۵ کتاب مجزا در انتشارات طلایی به چاپ رسیده است. عنوان هریک از داستان‌های این مجموعه عبارت است از: آقا قچ قچی، آقا لوف لوفی، آقا خاش خاشی، آقا چیک چیکی و آقا قاپ قاپی که به تازگی همه آن‌ها در یک مجموعه به چاپ رسیده‌اند.

ازجمله ویژگی‌های این‌مجموعه، وجود شخصیت‌های شناخته‌شده و پرکار در زندگی است. زبان ساده و روان و داشتن مضمامین اخلاقی و انسان‌دوستانه از دیگر ویژگی‌های این مجموعه است.

مهلت شرکت در این پویش از دوازدهم مردادماه تا بیستم آبان تمدید شده و جوایز این دوره از پویش پویا، ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد خواهد بود که با قرعه‌کشی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا