ورزش

مرخصی «ویژه» به طارمی و در هم شکستن پورتو در لیگ قهرمانان اروپا

تیم فوتبال پورتو در شبی که مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود را در اختیار نداشت، شکست سنگین و غیر قابل انتظاری را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد.

به گزارش ناظم نیوز، تیم فوتبال پورتو پرتغال شب گذشته در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف کلاب بروژ بلژیک رفت و با نتیجه سنگین ۴ بر صفر شکست خورد.

این بازی به میزبانی پورتو و در ورزشگاه دراگائو برگزار شد و شاگردان سرجیو کونسیسائو در مقابل هواداران خود شکست غیر قابل انتظاری را متحمل شدند.

پورتو در این بازی مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود را در اختیار نداشت. طارمی در بازی قبل پورتو برابر اتلتیکو مادرید، به دلیل دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد تا هم زمینه باخت تیمش را در آن بازی فراهم کند و هم از بازی با کلاب بروژ محروم بشود.

شاید زمانی که طارمی با دریافت کارت قرمز برابر اتلتیکو از بازی با نماینده بلژیک محروم شد، کمتر کسی تصور می‌کرد در غیاب این بازیکن پورتو یکی از سنگین‌ترین شکست‌های اروپایی خود را متحمل بشود.

مرخصی «ویژه» به طارمی و در هم شکستن پورتو در لیگ قهرمانان اروپا
شادی بازیکنان کلاب بروژ بعد از شکست پورتو

کونسیسائو در نشست خبری پیش از این بازی گفته بود که به طارمی که از بازی برابر کلاب بروژ محروم است، مرخصی ویژه داده است تا به این شکل از زحمات مهاجم ایرانی خود تقدیر کند اما غیبت او باخت سنگینی را برای مدافع عنوان قهرمانی لیگ پرتغال به دنبال داشت.

این موضوعی است که رسانه‌های پرتغالی هم به آن اذعان کرده‌اند. وب سایت PortuGOAL در این خصوص نوشت: «در دسترس نبودن مهدی طارمی ضربه بزرگی بر پورتو وارد کرد. مهاجم ایرانی با بازی هوشمندانه، همکاری با هم تیمی‌ها و توانایی گلزنی در خط حمله پورتو پیشرو است.»

طارمی دو فصل قبل هم در لیگ قهرمانان اروپا تجربه مشابهی داشت. او با دریافت کارت قرمز در بازی برگشت برابر یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لحظات سختی را برای نماینده پرتغال رقم زد. پورتو در آن مسابقه هم با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد اما به لطف نتیجه بازی رفت، به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

غیبت طارمی اما در بازی رفت با چلسی در مرحله یک چهارم نهایی اثر خودش را گذاشت و این تیم با نتیجه ۲ بر صفر آن مسابقه را واگذار کرد تا به این ترتیب پورتو باوجود برتری یک بر صفر در دیدار برگشت (با گل قیچی برگردان طارمی) از این رقابت‌ها حذف بشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا