اجتماعی

مدیریت شهری منطقه ۲۱ ارتباط صنعت و دانشگاه را برقرار می‌سازد

ناظم نیوز : آئین رونمایی از دستاوردهای دانش بنیان شرکت تام ایران‌خودرو در حوزه پلتفرم برق و الکترونیک خودرو با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، حسین کاشانی پور شهردار منطقه ۲۱، منوچهر منطقی معاون صنایع حمل ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، کیوان وزیری مدیرعامل شرکت تام ایران‌خودرو و مدیران ارشد ایران‌خودرو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه گفت: از ابتدای حضورم در مجموعه مدیریت شهری منطقه در سال گذشته تلاش بر این بوده تا در راستای تحقق شعار پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، ضمن بازدید از فضای گروه های تولیدی و صنعتی درصدد رفع مشکلات آنها در حوزه مسائل مرتبط با شهر باشیم.

وی افزود: به امید خدا در نظر داریم “مرکز تعامل دانشگاه و صنعت” را با هدف هم افزایی هرچه بیشتر فی مابین این دو حوزه، رونق بخش های تحقیق و توسعه و انجام اقدامات دانش بنیان و علم محور تشکیل دهیم تا نقطه عطفی برای رونق تولید و شکوفایی این امر مهم باشد.

کاشانی پور ادامه داد: با بهره برداری و آغاز به کار “مرکز هم اندیشی و تعامل صنعت و دانشگاه” در منطقه ۲۱، می‌توانیم روح وحدت و یکرنگی را در بین چهار هزار واحد تولیدی و صنعتی تزریق کرده و زمینه ساز اتفاقات شیرین و سازنده برای تولید ملی باشیم.

شهردار منطقه ۲۱ تاکید کرد: در سایه برپایی مرکز تبادل نظر صنعت و دانشگاه، مبحث مسئولیت های اجتماعی شرکتی نیز دنبال خواهد شد و صاحبین صنایع و بخش خصوصی نسبت به انجام وظایف خود در حوزه امور مرتبط با شهر و شهروندان و ایجاد فضاهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی آگاه تر خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا