توپ و تورورزش

محرومیت از بازی خانگی در صورت حضور تماشاگران در سالن

دبیر سازمان لیگ والیبال با تاکید بر اینکه اگر اثبات شود تماشاگری در سالن حضور داشته، گفت: یک یا دو بازی خانگی تیم ها را از برگزاری دیدار خانگی محروم خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز، سی و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال در حال برگزاری است و فردا در هفته ششم مسابقات ۷ دیدار برگزار خواهد شد. رقابت های لیگ برتر والیبال تحت شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار می شود اما در برخی از سالن ها شاهد حضور تماشاگران هستیم.

نادر انصاری دبیر سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار ناظم نیوز، درباره تعیین تکلیف حضور تماشاگران در سالن مسابقات والیبال گفت: هنوز نامه رسمی و مکتوب برای حضور تماشاگران در سالن به ما ابلاغ نشده است. به هر تیم مجوز حضور ۱۵ نفر به عنوان عوامل و میهمانان (اسپانسرها، مدیران باشگاه ها و …) داده ایم.

وی تاکید کرد: البته اگر تیم میهمان از ۱۵ نفر خود نخواهد استفاده کند می تواند در صورت توافق به تیم حریف سهمیه خود را بدهد که البته این با توافق دو طرف انجام پذیر است.

دبیر سازمان لیگ والیبال در پاسخ به این سوال که اگر تیمی خلاف دستورالعمل ها اقدام کرد، واکنش شما چیست، گفت: اگر اثبات شود که تیم ها خلاف دستورالعمل از تماشاگران استفاده کرده اند و اثبات شود که تعداد نفرات بیش از حد مجاز و به عنوان تماشاگر در سالن حاضر شده اند آنها را یک یا دو بازی خانگی محروم خواهیم کرد.

انصاری افزود: ملاک ما برای تصمیم گیری، گزارش ناظر بازی است. نیروهای انتظامی در هر شهر باید همکاری لازم را داشته باشند و این نیروی انتظامی است که طبق لیست ۱۵ نفره نباید اجازه ورود افراد خارج از لیست را به داخل سالن بدهد و این وظیفه ناظر نیست. ناظر نمی تواند مانع ورود افراد به سالن شود و ملاک تصمیم گیری ما گزارش ناظر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا