تجارت

مجموعه رادیویی ارگ احیا می شود

معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری دربازدید از پردیس ارگ معاونت صدا قول مساعد داد تا در جهت احیای ساختمان های ارگ و اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این مجموعه را یاری کند.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، محمد حسن طالبیان معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری در بازدید از پردیس ارگ معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران، قول مساعد داد تا در جهت احیای ساختمان های ارگ و اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این مجموعه را یاری کند.
طالبیان در این دیدار از پردیس ارگ معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد که بهانه این دیدار بررسی امکانات برای تأسیس موزه صدا و سیما بود. همچنین وی در حاشیه ضمن بازدیدی از اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش با هنرمندان وفرایند تولید نمایش رادیویی آشنا شد.
در ادامه این بازدید، معاون میراث فرهنگی، ارگ رادیو را از قدیمی ترین بنای موجود رسانه ملی و میراث فرهنگی ملی دانست و قول مساعد داد در جهت احیای مجموعه ساختمان های ارگ و ساختمان های اداره کل هنرهای نمایشی رادیو همکاری های لازم را انجام دهد.
محسن سوهانی مدیر کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش نیز بر اهمیت و لزوم و حفظ مجموعه هنرهای نمایشی رادیو به عنوان یکی از میراث های مهم فرهنگی و ملی از نظر سرمایه انسانی و میراث ساختمانی، تأکید و ابراز امیدواری کرد که با رایزنی ها و عقد تفاهم نامه فی مابین، مجموعه تاریخی ارگ و ساختمان های مربوط به اداره کل هنرهای نمایشی رادیو حفظ شده و ارتقا یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا