فوتبال،فوتسالورزش

قهرمانی پنجم دست خودمان است

دکتر زادمهر؛ پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: هر کدام از پنج دیدار آینده پرسپولیس حکم فینال را دارد اما بازیکنان و کادر فنی این تیم توانایی برتری در این دیدارهای مهم و حساس پیش‌رو را دارند.

ناظم نیوز: تیم فوتبال پرسپولیس این روزها برای قهرمانی تا پایان فصل، پنج مسابقه حساس را پیش رو دارد. اختلاف ۲ امتیازی پرسپولیس و سپاهان در صدر جدول موجب شده تا رقابت تنگاتنگی را برای قهرمانی شاهد باشیم.
محمد زادمهر در مورد مسائل مختلف صحبت کرد که در زیر می‌خوانید:
پرسپولیس در دیدار حساس با گل‌گهر سیرجان به برتری سه بر یک پرسپولیس رسید. این دیدار را چطور می‌بینید؟
بازی با گل‌گهر نیز یکی از فینال‌های پیش رو پرسپولیس بود. پرسپولیس در این دیدار نیز مانند دیدارهای اخیر موفق ظاهر شد و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد.
عملکرد تیم در این دیدار چطور بود؟
بازی خوبی را شاهد بودیم. تیم با ارائه نمایشی تماشاگر پسند توانست در این دیدار به برتری برسد.
امسال رقابت در صدر جدول برای قهرمانی بیشتر از سال‌های قبل جدی است. آیا سپاهان می تواند در راه پنجمین قهرمانی متوالی رقیب جدی برای پرسپولیس باشد؟
الان دیگر ما تنها تیم صدرنشین هستیم و قهرمانی دست خودمان است. دیدارهای حساسی پیش رو داریم و باید در همه آنها به موفقیت برسیم.
زادمهر: پرسپولیس پنج فینال دیگر برای قهرمانی در لیگ پیش‌رو دارد
به نظر شما دلیل اصلی موفقیت های متوالی پرسپولیس در چند سال اخیر چیست؟
ریشه این پرسپولیس برای قهرمانی قوی است و هر چه بیشتر پیش می رویم بیشتر متوجه قدرت این تیم می شویم. همانطور که دیدید تغییر چند سرمربی هم در این راه خللی ایجاد نکرد.
پس از دید شما پرسپولیس قهرمان است؟
به موفقیت پرسپولیس شکی نداریم. رقبا نیز پیشرفت چشمگیری داشتند. سپاهان با محرم نویدکیا شرایط خوبی دارد. سایر تیم ها مانند فولاد با جواد نکونام، پیکان با مهدی تارتار و حتی استقلال با فرهاد مجیدی پیشرفت کرده اند اما همچنان پرسپولیس راه قهرمانی را با وجود این رقبا طی خواهد کرد.
این روزها می شنویم که برخی بازیکنان برای تمدید قرارداد با پرسپولیس پیشنهادات نجومی دادند. شما خودتان سابقه حضور در کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس را دارید. نظر شما در این باره چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا