تجارت

فعالیت شبانه روزی حمام‌ها در برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر

ناظم نیوز: برنامه ریزی برای فعالیت شبانه روزی حمام‌ها یکی از جمله برنامه‌های ستادهای اجرایی خدمات سفر در همه استان‌ها اعلام شده است.

به گزارش ناظم نیوز،  علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به مدیران کل میراث فرهنگی استان‌ها و دبیران ستادهای اجرایی خدمات سفر فهرست برنامه‌ها و فعالیت‌های اصلی ستادهای اجرایی خدمات سفر استان‌ها را برای نوروز ۱۴۰۱ را ابلاغ کرد.

در این ابلاغ آمده که ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر برای جلوگیری از نادیده گرفتن احتمالی برخی برنامه‌ها در استان‌ها اقدام به چک لیست برنامه‌ها و اقدامات ضروری ستاد سفر کرد که متشکل از ۵۰ آیتم برنامه‌ای از فعالیت‌های اصلی ستادهای استانی است.

در بخش مربوط به موضوع برنامه‌ها که مهلت اجرای آن از پانزدهم دی ماه آغاز شده است؛ مواردی از جمله پیگیری مصوبات جلسات ستاد اجرایی سفر استان‌ها برگزاری جلسه با موضوع اسکان به خصوص جلسه با آموزش و پرورش و ارگان‌های دیگر ذکر شده است.

هماهنگی با اتحادیه تاکسی داران و رانندگان تاکسی و سرویس‌های حمل و نقل درون شهری توسط کمیته هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها هماهنگی و تعامل با ادارات آب و گاز مخابرات برنامه ریزی برای مستند سازی، فعالیت‌ها بررسی وضعیت سرویس بهداشتی، مراکز تجاری تفریحی اماکن عمومی و فعال بودن آنها، تدارک همایش با حضور همه اعضای ستاد استان و آغاز رسمی فعالیت‌ها از جمله این برنامه‌ها عنوان شده است.

برنامه ریزی و مدیریت سواحل در استان‌های ساحلی و بررسی وضعیت مساجد و مکان‌های اقامه نماز، تعیین راهنمای مسافران و گردشگران، برنامه ریزی برای استفاده از منازل استیجاری شخصی یا همان خانه مسافرها، بررسی وضعیت آب آشامیدنی نان و سایر اقلام ضروری، تعیین نقاط برای برپایی سفره هفت سین، برنامه ریزی برای برنامه‌های فرهنگی مسابقات جشنواره و نوروزگاه ها، برپایی نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی از جمله برنامه‌های دیگر اعلام شده است. همچنین برنامه ریزی برای فعالیت شبانه روزی حمام‌ها کمیته هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها یکی دیگر از برنامه‌های این ستاد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا