کشتی،زرمیورزش

علاقه قلبی ساعی به قهرمان شدن پالایش نفت آبادان در لیگ برتر!

ناظم نیوز: رئیس فدراسیون تکواندو می گوید دوست دارد امسال تیم پالایش نفت آبادان قهرمان لیگ برتر شود و دوست ندارد یک تیم تهرانی به این عنوان دست پیدا کند.

به گزارش ناظم نیوز، هادی ساعی روز گذشته(۲۵ دی‌ماه) در مجمع سالانه هیات تکواندو اظهار کرد: در جلسه قبلی که به استان خوزستان آمدم، استاد شمس در کنار تکواندو خوزستان و ما نبود اما از آقای پورسلان خواستم که آقای شمس در کنار هیات باشد که خوشبختانه این مهم انجام شد و از آقای پورسلان تشکر می‌کنم که به قولش در این زمینه عمل کرد.
وی ادامه داد: همه پتانسیل تکواندو خوزستان باید پای کار بیاید و کمک کند تا انشاءالله تکواندو استان به روزهای خوبش برگردد. در این استان پتانسیل و پول زیاد است اما امکانات برای رشته‌های تکواندو کم است.
رئیس فدراسیون تکواندو همچنین در جمع خبرنگاران، گفت: مجمع بسیار خوب برگزار شد و اتفاق خوب این مجمع آن بود که آقای بنی‌تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان قول داد زمینی را در اختیار هیات تکواندو خوزستان قرار دهد تا انشاءالله بتوانیم خانه تکواندو استان را افتتاح کنیم.
وی افزود: تکواندو خوزستان بیش از ۵۰ هزار تکواندوکار دارد اما خانه تکواندو ندارد که خوشبختانه در این مجمع قول یک خانه تکواندو داده شد. امیدوارم همه مسئولان استان کمک کنند تا این خانه تکواندو ساخته شود و بعد ما هم نیز تأمین تجهیزات کمک خواهیم کرد.
ساعی در خصوص نگاه فدراسیون به بحث آموزش مربیان و داوران، گفت: خوشبختانه همین امروز کلاس مربیگری درجه یک در استان خوزستان در حال برگزاری است و خدا را شکر سطح فنی مربیان خوب است و مطمئناً بالاتر خواهد رفت.
وی ادامه داد: در همین مجمع قول دادم اگر تیم پالایش نفت آبادان در لیگ برتر قهرمان شود که تاکنون نیز قهرمان است، حتما از مربیان این تیم در تیم ملی استفاده خواهیم کرد. من خیلی دوست دارم تیم خوزستان قهرمان لیگ برتر شود و این را چون اکنون در این استان هستم را نمی‌گویم و قلباً خواهان این موضوع هستم زیرا یک تیم استانی است و دوست ندارم یک تیم تهرانی قهرمان شود. البته اگر تیمی لیاقت قهرمانی داشته باشد حتما رقم می‌خورد. نکته دیگر در خصوص تیم آبادان که بازی های آن را نیز دیده ام این است که از بازیکنانی استفاده می‌کند که خیلی صاحب‌نام نیستند اما امیدوارم برای سال آینده حداقل ۳۰ تا ۴۰ درصد تکواندوکاران این تیم از استان خوزستان باشند و از پتانسیل خوزستان استفاده شود.
ساعی درباره بودجه اختصاص یافته از سوی وزارت ورزش به فدراسیون تکواندو و آخرین وضعیت تیم‌های ملی و حضور خانم مداح در تیم ملی بانوان، اظهار کرد: خانم مداح سر جای خود در تیم ملی بوده و در حال انجام کار است. در خصوص بودجه نیز اتفاق خاصی نیفتاده است و با توجه به اینکه در این زمینه بسیار گفته‌ام دیگر توضیح نمی‌دهم زیرا قشنگ نیست هر روز این موضوع را مطرح کنیم. انشاءالله تکواندو با جایگاهی که دارد به حق خود می‌رسد و انشاءالله حق تکواندو را می‌گیریم.
وی در خصوص اینکه آیا خوزستان می‌تواند میزبان مسابقات بین‌المللی باشد؟ گفت: اگر زیرساخت آن فراهم شود، حتماً استقبال می‌کنیم. بنی‌تمیم هم اعلام کرده است همکاری می‌کند و خواهان برگزاری اردوهای تیم ملی در استان است. ما هم از این موضوع استقبال می‌کنیم.
همچنین در پایان این مجمع، نشان ملی فدراسیون تکواندو از سوی ساعی به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اهدا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا