تجارت

شرکت در کلاس حضوری برای دانشجویان اختیاری است

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در دیدار با نمایندگان دانشجویان از آموزش ترکیبی (حضوری و مجازی) خبر داد و گفت: شرکت در کلاس های حضوری بصورت اختیاری است.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، جلسه ای با حضور دکتر محمدمهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه و مدیران حوزه آموزش با نمایندگان انجمن اسلامی دانشجویان (۱۳۴۸) و اعضای شورای صنفی دانشجویان در خصوص طرح مسائل آموزشی و مشکلات دانشجویان برگزار شد.

مواردی در خصوص وضعیت آموزشی و تشکیل کلاس های درسی بصورت حضوری و مجازی در ترم آینده، شهریه دانشجویان، ارزشیابی اساتید از سوی دانشجویان، وضعیت کارآموزی، نحوه ثبت نام دانشجویان جدید الورود، همکاری دانشجویان در طرح واکسیناسیون از سوی نمایندگان دانشجویان انجمن اسلامی مطرح شد.

همچنین مواردی از قبیل نحوه بازگشایی، نسبت تعداد اعضای هیات علمی دانشکده ها دانشجویان در دانشکده های مختلف، تاکید به اجرای مصوبه هیات رئیسه دانشگاه در خصوص حق الزحمه کار دانشجویی دانشجویان و مشکلات خاص دانشجویان دانشکده های دندانپزشکی و توانبخشی از سوی اعضای شورای صنفی دانشجویان عنوان شد.

دکتر صدوقی معاون آموزشی دانشگاه توضیحات مفصلی در خصوص سئوالات و پیشنهادات مطروحه ارائه نمودند و مقرر شد موارد لازم از طرف حوزه معاونت آموزشی پیگیری گردد.

دکتر محمدمهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بررسی موارد مطروحه و پیشنهادات، به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت و در ادامه دستورات لازم برای موارد قابل پیگیری را صادر کرد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از آموزش ترکیبی ( حضوری و مجازی) و ادامه آموزش از طریق سامانه نوید در سال تحصیلی جدید خبر داد.

وی درباره حضور دانشجویان گفت: با گسترده شدن واکسیناسیون دانشجویان و اعضای خانواده های آنها کم کم به سمت حضوری شدن پیش می رویم. البته شرکت در کلاس های حضوری بصورت اختیاری است و دانشجویان تهرانی و دانشجویانی که نیاز به خوابگاه ندارند می توانند حضوری در کلاس ها شرکت کنند.

صدوقی در ادامه از ثبت نام دانشجویان جدید الورود به صورت مجازی طبق روال سال گذشته خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا