آموزش و پرورشاجتماعی

شروط احصاء و اعلام سوابق معلمان حق التدریس اعلام شد

از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع؛ بخشنامه «احصاء و اعلام سوابق معلمان حق التدریس» به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها، ابلاغ شد.

ناظم نیوز: در راستای اجرای سیاست‌های کلی دیوان عدالت اداری مبنی بر پیشگیری از شکایت کارکنان وزارت آموزش و پرورش با موضوع «احتساب سوابق غیر رسمی و پرداخت حق بیمه مربوطه»، بخشنامه «احصاء و اعلام سوابق معلمان حق التدریس» از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع؛ به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، ابلاغ شد.
بر اساس این گزارش، مسئولان استانی موظفند با در نظرگرفتن موارد ذیل، نسبت به احصاء و اعلام اطلاعات مشمولین اقدام کنند:
ـ صرفا معلمان حق التدریسی که در بازه زمانی ۱ آذر۱۳۶۷ تا ۱ فروردین۱۳۸۸ به تدریس اشتغال داشته و به استخدام آموزش و پرورش پذیرفته شده اند، مشمول این بخشنامه خواهند بود.
ـ معلمانی که در مدارس غیردولتی اشتغال به کار داشته اند، مشمول این بخشنامه نخواهند بود.
ـ مقتضی است مدیران ترتیبی اتخاذ کنند تا نیروهای حق­ التدریس مشمول این بخشنامه از طریق رسانه‌های جمعی استان نظیر صدا و سیما، روزنامه‌های کثیرالانتشار و… مطلع و فراخوان شوند.
ـ افراد مشمول که متقاضی احتساب سنوات مذکور می‌باشند، باید درخواست کتبی خود را ارائه و سوابق ایشان صرفا طبق جدول پیوست و در قالب فایل اکسل احصا و حداکثر تا تاریخ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ از طریق اتوماسیون اداری به مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و اموراداری ارسال گردد. در ضمن نیروهای مشمول صندوق بازنشستگی کشوری از نحوه انتقال کسور بین دو صندوق مطلع شوند و با آگاهی کامل درخواست ارایه نمایند.
ـ باتوجه به این که تصمیم­ گیری درخصوص نحوه احتساب و پرداخت کسورات قانونی نیروهای مشمول به سازمان تأمین اجتماعی، فقط در مورد افراد معرفی شده توسط استان ها و در قالب فایل اکسل پیوستی، انجام خواهد شد، بنابراین پس از ارسال فایل به سازمان تأمین اجتماعی، اطلاعات، قابل اصلاح و ویرایش نبوده و اطلاع رسانی دقیق و مؤثر موردتأکید است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا