ورزش

شرایط متفاوت در دیدار استقلال – نساجی/ این بار حتما باید گل بزنند

استقلال بعد از دو نتیجه مساوی در لیگ باید در جام حذفی مقابل تیمی بازی کند که در دو بازی قبلی‌اش با این تیم به تساوی بدون گل رسیده است.

به گزارش ناظم نیوز، از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور دو تیم استقلال و نساجی در روز ۲۲ فروردین به مصاف هم می‌روند و این بازی در حالی برگزار می‌شود که سومین دیدار دو تیم در فصل جاری است.

استقلال و نساجی در نیم فصل‌های اول و دوم این فصل دو بار یکدیگر را ملاقات کرده‌اند که هر دو دیدار آنها با نتایج مساوی بدون گل به پایان رسیده است تا نساجی تنها تیمی باشد که آبی‌پوشان در مجموع دو بازی رفت و برگشت قادر به باز کردن دروازه آنها نشده‌اند.

این دیدار که در جام حذفی برگزار می‌شود از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است چون نه تنها آبی‌پوشان مدعی قهرمانی در لیگ و جام حذفی هستند، نساجی هم خودش را برای موفقیت در این جام بدون شانس نمی‌داند و قطعاً آنها هم برای موفقیت در این بازی طرح و برنامه دارند.

استقلال و نساجی در ۱۸۰ دقیقه دیدارشان در این فصل موفق به باز کردن دروازه یکدیگر نشده‌اند؛ اما این بازی حکایت دیگری دارد و باید برنده و بازنده داشته باشد. اگر آبی‌پوشان تهران و سرخ‌پوشان قائم شهر در طول ۹۰ و یا ۱۲۰ دقیقه بازی نتوانند توپی را از خط دروازه‌ها عبور دهند، ضربات پنالتی تکلیف دو تیم را مشخص خواهد کرد.

این بازی از ساعت ۲۰:۱۵ روز دوشنبه ۲۲ فروردین به میزبانی استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا