توپ و تور

شرایط لیگ برتری‌های بسکتبال/ پیگیری دیدارها همچنان بدون تماشاگر

ناظم نیوز: رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در مرحله برگشت مقدماتی کماکان در حال پیگیری است. در چارچوب این رقابت ها شامگاه پنجشنبه دیدارهای گروه «ب» در هفته هشتم به پایان رسید و از شامگاه جمعه هم دیدارهای هفته نهم این گروه آغاز شد.

به گزارش ناظم نیوز در روز نخست این هفته از مسابقات گروه «ب» تیم مهرام در رقابت با رعد پدافند هوایی با نتیجه ۸۹ بر ۷۴ به برتری دست یافت و شیمیدر هم با نتیجه ۹۸ بر ۷۷ فولاد سپاهان را از پیش رو برداشت.

شاگردان مصطفی هاشمی و مهران شاهین طبع در تیم های مهرام و شیمیدر با بردهایی که در این دو دیدار به دست آوردند هم امتیاز با هم باقی ماندند تا کماکان در رقابتی پایاپای با یکدیگر دیدارهای شان را پیگیری کنند.

در چارچوب دیدارهای گروه «ب» لیگ برتر بسکتبال، امروز شنبه دیدارهای روز دوم هفته نهم برگزار می شود که طی آن صنایع هرمزگان به مصاف مس رفسنجان می رود و در دیگر دیدار هم تیم‌های اکسون تهران و آویژه صنعت مشهد رو در روی هم قرار می گیرند.

تیم مس در صورت پیروزی در دیدار امروز که با توجه به شرایط هرمزگانی ها دور از انتظار هم نیست همچنان در حداقل فاصله با تیم های اول و دوم گروه باقی می مانند. دیدار آویژه صنعت و اکسون هم در شرایطی برگزار می شود که دو تیم به لحاظ برد و باخت و امتیاز شرایط کاملا مشابه یکدیگر دارند و به همین دلیل به طور مشترک در رده پنجم قرار دارند اما نتیجه رقابت امروز کمک می کند موقعیت یکی از آنها نسبت به دیگری بهبود پیدا کرده و حتی در جدول صعود داشته باشد.

در گروه «الف» لیگ برتر بسکتبال هم دیدار هشت تیم شرکت کننده تا پایان هفته نهم پیگیری شده است. آخرین دیدار این گروه سه شنبه گذشته میان دو تیم خانه بسکتبال خوزستان و کاله برگزار شد. دیدارهای این گروه از ۲۳ آبان ماه با رقابت خانه بسکتبال خوزستان مقابل نظم آوران سیرجان و نفت آبادان با کاله پیگیری می شود. این دو دیدار در چارچوب روز نخست هفته دهم برگزار می شود.

در حال حاضر شهرداری گرگان با تنها یک باخت صدرنشین گروه «الف» است و سیرجانی ها هم با دو امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفته اند. در این گروه نیروی زمینی بدون برد در رده انتهایی ایستاده است. در میان ۱۶ تیم حاضر در لیگ برتر بسکتبال، نیروی زمینی تنها تیمی است که هیچ بردی را تجربه نکرده است.

در هر صورت اینکه رقابت میان لیگ برتری های بسکتبال کماکان به صورت متمرکز در سالن بسکتبال آزادی دنبال می شود بدون اینکه تماشاگران و اهالی بسکتبال اجازه ورود به سالن و تماشای دیدارها را داشته باشند.

جدول رده بندی تیم های شرکت کننده در رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور به این شرح است:

گروه الف
۱- شهرداری گرگان (۹ بازی، ۸ برد، یک باخت، ۱۷ امتیاز)
۲- نظم آوران سیرجان (۹ بازی، ۶ برد، ۳ باخت، ۱۵ امتیاز)
۳- کاله (۹ بازی، ۵ برد، ۴ باخت، ۱۴ امتیاز)
۴- مس کرمان (۸ بازی، ۵ برد، ۳ باخت، ۱۳ امتیاز)
۵- ذوب آهن اصفهان (۷ بازی، ۵ برد، ۲ باخت، ۱۲ امتیاز)
۶- نفت آبادان (۹ بازی، ۳ برد، ۶ باخت، ۱۲ امتیاز)
۷- خانه بسکتبال خوزستان (۸ بازی، ۲ برد، ۶ باخت، ۱۰ امتیاز)
۸- نیروی زمینی (۹ بازی، بدون برد، ۹ باخت، ۹ امتیاز)

گروه ب
۱- مهرام تهران (۹ بازی، ۸ برد، یک باخت، ۱۷ امتیاز)
۲- شیمیدر قم (۹ بازی، ۸ برد، یک باخت، ۱۷ امتیاز)
۳- مس رفسنجان (۸ بازی، ۶ برد، ۲ باخت، ۱۴ امتیاز)
۴- رعد پدافند هوایی (۹ بازی، ۳ برد، ۶ باخت، ۱۲ امتیاز)
۵- آویژه صنعت مشهد (۸ بازی، ۳ برد، ۵ باخت، ۱۱ امتیاز)
۵- اکسون تهران (۸ بازی، ۳ برد، ۵ باخت، ۱۱ امتیاز)
۷- فولاد سپاهان (۹بازی، ۲ برد، ۷ باخت، ۱۱ امتیاز)
۸- صنایع هرمزگان (۸ بازی، یک برد، ۷ باخت، ۹ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا