توپ و تورورزش

شبیخون او میکرون به اردوی تیم ملی بسکتبال

ناظم نیوز: سرپرست تیم ملی بسکتبال ایران، درباره تعداد ملی‌پوشان مبتلا به ویروس کرونا صحبت کرد.

به گزارش ناظم نیوز، طبق اعلام کمیته مسابقات و داوران، پس از ابتلای تعدادی از تیم‌های لیگ برتر بسکتبال به ویروس کرونا، به‌منظور جلوگیری از ابتلای ملی‌پوشان بسکتبال جهت حضور در رقابت‌های پنجره دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، ادامه مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر مردان لغو و به بعد از بازی‌های تیم ملی موکول شد.
در همین راستا مسعود عماری، سرپرست تیم ملی بسکتبال ایران، درباره شرایط ملی‌پوشان شاغل در لیگ‌های داخلی و خارجی گفت: ما از روز شنبه ۱۷ بهمن باید اردوهای خود را آغاز کنیم که قرار است از همه بازیکنان دعوت شده تست بگیریم تا درباره تعداد نفرات مبتلا شده به قطعیت برسیم. فعلا تعداد قطعی را نمی‌دانیم، اما جسته و گریخته می‌دانیم که چند نفر از نفرات ملی‌پوش مبتلا شده‌اند.
عماری تاکید کرد: در حال حاضر پس از صحبتی که با بهنام داشتم متوجه شدم او در آلمان درگیر کرونا شده است، اما در داخل کشور فعلا خبر قطعی نداریم چون هنوز لیست هم مشخص نشده است. چند نفر مبتلا هستند اما منتظر لیست نهایی هستیم تا پس از تست دعوت شده‌ها تعداد نهایی را اعلام کنیم.
او درباره زمان شروع اردو نیز گفت: اردوی ما بعد از ظهر شنبه یا از روز یک‌شنبه پس از آمدن جواب تست‌ها شروع خواهد شد. در واقع شنبه عصر یا یک‌شنبه صبح زمان شروع تمرینات تیم ملی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا