توپ و تور

سرمربی پاکستان: ایران شایسته پیروزی بود

سرمربی تیم ملی پاکستان بعد از شکست برابر ایران گفت: ملی‌پوشان والیبال ایران امروز از پاکستان بهتر بازی کردند و شایستگی این پیروزی را داشتند.

به گزارش ناظم نیوز و به نقل از فدراسیون والیبال، رحمان محمدی‌راد پس ازشکست تیم پاکستان برابر تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: به تیم ملی ایران بابت پیروزی و صعود به مرحله بعدی تبریک می‌گویم. ایران امروز از پاکستان بسیار بهتر بازی کرد و شایسته پیروزی بود. سعی کردیم برنامه هایی را که برای این بازی داشتیم از جمله راهکارهایی برای پوشش نقاط ضعف خودمان را پیاده کنیم. در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

وی افزود: بازیکنان ایران امروز سرویس‌های خیلی خوبی زدند و در توپ‌های برگشتی بسیار موفق عمل کردند. همین موضوع باعث شد مخصوصاً در امتیازهای بالای ۱۵ از ما فاصله بگیرند و بتوانند نتیجه بازی را به نفع خودشان رقم بزنند.

محمدی راد اضافه کرد: امیدوارم شخصیتی که امروز توی زمین نشان دادیم در بازی‌های بعدی هم به نمایش بگذاریم. مصاف با ایران برای بازیکنان پاکستان تجربه خیلی خوبی بود. چیزهای زیادی یاد گرفتند و به تجربه خودشان اضافه کردند. ایران هم نسبت به دو بازی گذشته عملکرد بهتری از خود نشان داد.

سرمربی تیم ملی پاکستان با ابراز امیدواری برای صعود تیمش به جمع چهار تیم برتر مسابقات، گفت: امیدوارم در مرحله بعدی، مسابقات قابل قبولی برابر کره‌جنوبی و چین‌تایپه داشته باشیم و به جمع ۴ تیم نهایی صعود کنیم. این می تواند اتفاق بزرگی برای پاکستان محسوب مشود. البته فکر می‌کنم پاکستان این شانس را دارد. تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا