آموزش و پرورش

سرمایه گزاری خانواده‌ها به عدالت آموزشی کمک می‌کند

اصفهان- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: خانواده‌ها پتانسیل خوبی برای کمک به خانواده‌ها دارند که می‌تواند به عدالت آموزشی کمک کند.

به گزارش ناظم نیوز، سرهنگ جهانگیر کریمی صبح امروز پنجشنبه در جشن شکوفه‌های سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اظهار داشت: امیدواریم با شرایطی که امروز در جامعه داریم این مراسم باعث خوشحالی خانواده‌ها و نوآموزان شود.

وی افزود: مدرسه سه رکن شامل کادر آموزش، والدین، نظام آموزشی دارد، اگر ارتباط و تعامل بین این ارکان نباشد نمی‌توانیم ادعا کنیم آموزش مثمر ثمر باشد و باید والدین کنار نظام آموزشی باشند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: از اولیا درخواست دارم مطالبه گری و حضور را از مراکز آموزشی بیشتر کنند که در تعامل با کادر آموزشی نیاز واقعی و به روز دانش آموزان را بشناسند.

وی تاکید کرد: شرایط آموزش و پرورش نیاز به حمایت تک تک دستگاه‌ها دارد، فرصت‌های خوبی در مدارس از جمله انجمن اولیا و مربیان داریم که آن در کنترل اسیب های اجتماعی نقش دارد.

کریمی ابراز داشت: مدارس باید از این پتانسیل اولیا استفاده کنند، زیرا اولیا می‌توانند سرمایه گزاری‌ها و کمک‌هایی کنند که به عدالت آموزشی کمک کند و امیدواریم شاهد آغاز مدارس باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا