اجتماعی

زنده‌یاد هرمز هوشمندراد در قطعه نام آوران، آرام گرفت

ناظم نیوز: پیکر «هرمز هوشمندراد» پیشکسوت حوزه رسانه و مدیر برجسته مطبوعات و صاحب امتیاز روزنامه دنیای جوانان با حضور خانواده، جمعی از مدیران، مسئولان، اهالی رسانه و همکاران رسانه ای ایشان در قطعه نامداران بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

پیکر «هرمز هوشمندراد» پیشکسوت حوزه رسانه و مدیر برجسته مطبوعات و صاحب امتیاز روزنامه دنیای جوانان با حضور خانواده، جمعی از مدیران، مسئولان، اهالی رسانه و همکاران رسانه ای ایشان در قطعه نامداران بهشت زهرا به خاک سپرده شد.
به گزارش ناظم نیوز به نقل از دنیای جوانان، مراسم خاکسپاری زنده‌یاد هرمز هوشمندراد مدیر کلینیک رسانه و صاحب امتیاز روزنامه دنیای جوانان ظهر روز سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان و مدیران و خبرنگاران رسانه های مکتوب و برخط و همچنین دوستان و آشنایان برگزار شد.

زنده‌یاد هرمز هوشمندراد بیش از نیم قرن سابقه مطبوعاتی و مدیریت و صاحب امتیازی نشریات مختلف در عرصه مطبوعات و نامی آشنا و خوشنام در حوزه رسانه را در کارنامه خود داشت.
همچنین در پی درگذشت زنده یاد هرمز هوشمند راد پیام های تسلیت جداگانه ای از سوی فرشاد مهدی پور، معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پدرام پاک آئین ، نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات، کانون بازنشستگان وزارت ارشاد اسلامی، تشکل های و انجمن های رسانه ای مختلف، مدیران مسئول روزنامه ها و همچنین اصحاب رسانه به دفتر نشریه ارسال شد.

روزنامه دنیای جوانان ضمن تشکر از همراهی و همدلی و ابراز تسلیت و ارسال پیامی های همدردی با خانواده و همکاران آن فقید سعید سفر کرده کمال تشکر و قدردانی را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا