جامعه

زمان آغاز به کار قطارها در خط ۵ مترو هنوز مشخص نیست

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: در حال حاضر وضعیت نامشخص است و نمی توانیم زمان دقیقی را برای آغاز مسافر گیری در خط ۵ مترو اعلام کنیم.

محسن محمدیان مدیر ارتباطات و امور بین‌ الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ناظم نیوز، درباره حادثه برخورد دو قطار در خط ۵ مترو که صبح امروز رخ داد، گفت: این حادثه در حوالی ساعت ۷ صبح به وقوع پیوست که منجر به مصدومیت تعدادی از هموطنان شد.

مدیر ارتباطات شرکت بهره‌برداری مترو تهران افزود: آخرین تعداد مصدومان همان ۲۲ نفر اعلام شده است و با تخلیه قطارها، احتمال افزایش تعداد آسیب دیدگان وجود ندارد.

محمدیان درخصوص علت این حادثه نیز بیان کرد: علت حادثه هنوز مشخص نیست و باید منتظر بررسی این موضوع در کمیسیون سوانح باشیم تا علت برخورد این دو قطار مشخص شود.

وی در پاسخ به این سوال که مسافرگیری در این خط تا چه زمانی متوقف خواهد بود، اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت نامشخص است و نمی توانیم زمان دقیقی را برای آغاز مسافر گیری در این مسیر اعلام کنیم.

مدیر ارتباطات شرکت بهره‌برداری مترو تهران تاکید کرد: اما طبق گفته معاونت حمل و نقل شهرداری تهران، تمام تلاش خود را برای آغاز به کار هرچه سریع تر قطارها در این مسیر خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا