فوتبال ایرانورزش

روشن: خیابانی مزخرف گفته است!

ناظم نیوز: پیکشوست استقلال نسبت به صحبت‌های جواد خیابانی واکنش نشان داد.

به گزارش ناظم نیوز، حسن روشن، پیشکسوت استقلال با وجود اینکه دو بازی ابتدایی استقلال را ندیده است ولی نظرات جالبی در خصوص این تیم دارد و همچنین با شنیدن نقل قولی که روز گذشته جواد خیابانی از مرحوم بهزادی روی آنتن زنده مطرح کرد بر افروخته شد و صحبت‌های او را می‌خوانید:
* بازی‌های استقلال را نگاه نمی‌کنم
من چند سالی است که به ندرت بازی‌های لیگ را می‌بینم و دو بازی اول استقلال را هم ندیدم و الان از طریق شما متوجه شدم ملوان را سه بر یک شکست داده است. تبریک می‌گویم به تیم و هوادارانش و امیدوارم این نتایج تداوم داشته باشد ولی چون بازی‌ها را ندیدم نمی‌توانم نظر بدهم که می‌شود به این تیم امیدوار بود یا نه.
* شکست هفته اول برای استقلال خوب بود
یادم است زمان مرحوم رایکوف یک بازی را هفته اول مقابل ذوب آهن در حالیکه باید 10 گل می‌زدیم یک بر صفر باختیم و بعد از بازی دیدم رایکوف خوشحال است و گفت یک شکست به موقع بود. یک تیم در تورنمنت چند بازی و نتیجه بد دارد که این ها هرچه زودتر اتفاق بیافتد بهتر است چون اواخر فصل جبرانش سخت می‌شود.
* با تیم فصل قبل به این تیم فشار نیاورد
فشار آوردن به این استقلال بر حسب اتفاقات و نتایج فصل قبل کار درستی نیست و اصلاً نباید مقایسه کرد. استقلال یک تیم نویی شده است و مربی نو و بازیکنان نو و نباید آن را با تیم فصل گذشته مقایسه کرد و آنها را تحت فشار قرار داد. فصل قبل هرچه بود تمام شد و باید آن را فراموش کرد و امیدوارم امسال استقلال نتیجه بگیرد.
* خسرو حیدری صاحب خانه است، ساپینتو مستاجر
اتفاق خوب تیم امسال از نظر من حضور خسرو حیدری در کادرفنی است. یک استقلالی تمام عیار و یک بچه خوب و سالم که امیدوارم در مربیگری موفق باشد. خسرو خانه استقلال است و امثال ساپینتو مستاجر هستند و اگر نتیجه هم نگیرند سوار هواپیما می‌شوند و می‌روند و امثال خسرو حیدری هستند که اینجا می‌مانند. امیدوارم اگر تیم نتیجه نگرفت کاسه کوزه‌ها را سر خسروی بیچاره خراب نکنند. او می‌تواند آینده مربیگری استقلال باشد.
* خیابانی مزخرف گفته است
واقعاً از حرفی که جواد خیابانی زد شوکه شدم و تعجب کردم. واقعاً نمی‌دانم او چرا آمده و همچین مزخرفی گفته است. اگر سند و مدرکی برای حرف هایش دارد رو کند ولی اگر سندی ندارد چرا چنین حرفی را روی آنتن زنده می‌زند؟ او دوست خوب من است ولی همینجا به او می‌گویم هیچ وقت بدون سند و مدرک صحبتی نکند که باعث شود وجهه خودش خراب شود.
* سالم ترین تیم آن زمان تاج بود
آن زمان سالم ترین تیم فوتبال ایران در کنار تیم‌هایی مثل راه آهن همان تیم تاج بود. بحث دوپینگ و اعتیاد و این مسایل در تیم‌های دیگر وجود داشت و من می‌دانم ولی اسمی نمی‌برم ولی تیم تاج واقعاً سالم ترین تیم فوتبال ایران بود. در آن تیم فقط یک دودی داشتیم که خدابیامرز ناصر حجازی بود که گه گاهی سیگار می‌کشید و سایر بچه‌ها حتی اهل همان سیگار هم نبودند که برسد به این کارها؟ بعد هم آن زمان دوپینگ و چنین مسایلی نبود و امروز اینها مد شده است. الان یک تست دوپینگ می‌خواهند بگیرند شش ماه طول می‌کشد جوابش بیاید چطور آن زمان چنین چیزی اتفاق افتاده است؟
* چرا زمانی که مرحوم بهزادی در دنیا بود از او نقل نکردید؟
همینکه نقل قول را از کسی مطرح کردند که دستش در دنیا کوتاه است خودش نشان می‌دهد چقدر معتبر است. مرحوم بهزادی ۵ سال است از دنیا رفته حالا یادتان افتاده از او نقل قول کنید؟ چرا زمانی که در قید حیات بود نگفتید که بیاید راست و دروغ حرف شما را مشخص کند؟ من با مرحوم بهزادی دوستان صمیمی بودیم و اصلاً چنین اخلاقی نداشت که چنین حرفی بزند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا