توپ و تور

راهیابی تیم های ملی زیر ۱۶ سال به رقابت های مقدماتی جهانی هند

تیم‌های ملی زیر ۱۶ سال ایران مجوز حضور در رقابت های مقدماتی جهانی را بدست آوردند.

به گزارش ناظم نیوز، نمایندگان نوجوان کشورمان با پیروزی مقابل نمایندگان سنگاپور مجوز حضور در فینال پیش مقدماتی جهانی و رقابت‌های مقدماتی جهان را بدست آوردند. تیم‌های ملی ایران در مرحله نیمه نهایی دختران و پسران برای حضور در فینال بازی‌ها به مصاف سنگاپور رفتند.

در این مرحله تیم پسران ایران در اولین دیدار بخش انفرادی با بازی امیر علی قوام به مصاف نماینده سنگاپور رفت و در نهایت این بازی با نتیجه (۲-۶ و ۳-۶) به سود نماینده کشورمان پایان یافت.

در دومین مسابقه کسری رحمانی با نتیجه (۳-۶، ۳/۶ و ۱-۶) حریف خود را از پیش رو برداشت تا با کسب این نتیجه نمایندگان کشورمان مجوز حضور در فینال بازی‌ها را بدست آورند.

در بخش دختران نیز تیم ایران اولین دیدار بخش انفرادی را با پیروزی (۰-۶ و ۱-۶) نیلی عطفی مقابل تنیسوری از سنگاپور آغاز کرد و در دومین بازی ماندگار فرزامی با نتیجه (۴-۶ و ۲-۶) مقابل حریف خود پیروز شد تا دختران ایران نیز مجوز فینال را کسب کنند.

با کسب نتایج بدست آمده تیم‌های ملی دختران و پسران کشورمان ضمن حضور در دیدار پایانی، مجوز حضور در رقابت‌های مقدماتی جهانی هند را بدست آوردند.

ماندگار فرزامی، نیلی عطفی و مهرانه ظهوریان با مربیگری مونا نوریان و تیم پسران با ترکیب کسری رحمانی، امیر علی قوام وسام پاروکی با مربیگری تونی اندروئیچ به عنوان نمایندگان کشورمان در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

در بخش پسران ۲۶ کشور و در بخش دختران نمایندگانی از ۲۰ کشور حضور دارند و از ۲ لغایت ۷ اسفند ماه در کلمبو برای کسب مجوز مسابقات مقدماتی آسیا با هم دیدار می‌کنند.

عباس خیلتاش به عنوان مدیر فنی و هومن ثبوتی به عنوان سرپرست تیم‌های اعزامی به این رقابت‌ها را همراهی می‌کنند.

رقابت‌های پیش مقدماتی جهانی در بخش پسران با عنوان دیویس کاپ و در بخش دختران با عنوان بیلی جین کاپ برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا