اقتصادی

راه‌اندازی آزمایشی هوشمندسازی سوخت در دو جایگاه

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های گفت: بهبود فرایند کیفیت توزیع و تغییر دانش سامانه هوشمند، مدیریت مصرف، افزایش ایمنی و بومی سازی ربات های چند منظوره از جمله طرح های دانش بنیان شرکت پخش هست.

به گزارش خبرنگار ناظم نیوز، علی اکبر نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در مراسم مبادله پنج تفاهم نامه با شرکت‌های دانش بنیان با اشاره به اینکه یکی از وظایف شرکت پخش تأمین، ذخیره سازی و توزیع فرآورده‌های نفتی است، افزود: این مهم توسط این شرکت در ۳۷ منطقه عملیاتی و به منظور پخش روزانه ۲۵۰ میلیون فرآورده اصلی در حوزه‌های مختلف در حال انجام است.

وی افزود: این مهم توسط یک سری زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری انجام می‌شود و در جهت همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و تحقق شعار سال، از اول سال در حوزه‌های مختلفی اقدام به شناسایی شود های دانش بنیان این حوزه کرده‌ایم.

نژاد علی تصریح کرد: در حوزه هوشمند سازی جایگاه‌های CNG، علی رغم تصویب در سال‌های گذشته با یک سری ناکارآمدی مواجه شدیم و این موجب مغفول ماندن این طرح شد و ادامه پیدا نکرد.

وی افزود: در این حوزه برخی شرکت‌های دانش بنیان شناسایی شدند و و به دنبال این هستیم در آینده نزدیک، در ۲ جایگاه به صورت آزمایشی انجام شود و در صورت موفقیت در ۲۵۰۰ جایگاه گاز طبیعی دیگر هم اجرا می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: به منظور بهینه سازی فرایند توزیع سوخت و یکپارچه سازی پرداخت، مطالعات و تست‌های زیادی انجام شد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ضمن معرفی سایر طرح‌های دانش بنیان گفت: بهبود فرایند کیفیت توزیع و تغییر دانش سامانه هوشمند، مدیریت مصرف، افزایش ایمنی و بومی سازی ربات‌های چند منظوره از دیگر طرح‌های دانش بنیان شرکت پخش هست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا