نفت و انرژی

‍ دیدار نوروزی مدیرعامل پتروشیمی با فرماندار چوار

ناظم نیوز : «حسن نجفی سمنانی» مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام امروز دوم فروردین با «ابراهیم یعقوبی» فرماندار چوار دیدار کرد.

در این دیدار نجفی‌سمنانی با تبریک آغاز سال نو و مسئولیت جدید فرماندار شهرستان چوار گفت:در سال ۱۴۰۰ صنعت پتروشیمی موفقیت‌ها و دستاوردهای مهم و ارزشمندی را به نام ایلام ثبت کرد که ثبت رکورد تولید و تولید محصول DMDS CHAVAR65 از مهم‌ترین این دستاوردها بود.
وی با بیان اینکه در راستای توجه ویژه به محیط زیست منطقه پروژه دانش‌بنیان ZLD با تکنولوژی برتر و روز دنیا برای کنترل و مدیریت پساپ مجتمع در‌ دست اقدام است ، از استاندار ایلام و کمیته رفع موانع تولید برای صدور مجور ترخیص تجهیزات این پروژه از گمرک تقدیر کرد.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با تاکید بر تعامل دوسویه با مردم به عنوان صاحبان اصلی صنعت ادامه داد:
ذات صنعت با مزاحمت‌ و آلودگی زیست‌محیطی همراه است که تمام تلاش مجموعه‌ی مدیریت و نیروهای فنی پتروشیمی بر کاهش این مزاحمت‌ها و تبدیل به خدمات و انجام مسئولیت‌های اجتماعی است.
وی به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به نام «تولید؛ دانش‌بنیان ، اشتغال‌آفرین» اشاره کرد و با بیان اینکه پتروشیمی ایلام دَین خود را به اشتغال جوانان استان ادا نموده است افزود:بیش از۹۰ درصد شاغلین این مجتمع از فرزندان استان ایلام هستند.
در‌ این دیدار ابراهیم یعقوبی سرپرست فرمانداری چوار نیز بر تعامل سازنده با پتروشیمی ایلام تاکید و در خصوص مسائل مختلف جاری صنایع موجود در شهرستان چوار ازجمله پتروشيمی ایلام، گفتگو نمودند.

روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا