تجارت

دیدار مجمع نمایندگان استان کرمان با مدیرعامل شرکت مس

ناظم نیوز : به منظورهم‌افزایی بیشتر و پیگیری طرح‌های توسعه صنعت مس، مجمع نمایندگان استان کرمان به همراه استاندار کرمان با دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ناظم نیوز به نقل مس پرس، در این دیدار مسائل و دغدغه‌های نمایندگان در خصوص پیشرفت و توسعه صنعت مس در استان کرمان ‌مطرح شده و با مدیرعامل شرکت مس تبادل نظر شد.
بر اساس این گزارش، نمایندگان در این نشست حمایت همه‌جانبه خود از مدیرعامل شرکت مس و برنامه‌های توسعه صنعت مس در استان کرمان را اعلام کرده و تدوین و ارایه برنامه‌های اجرایی طرح‌های توسعه را از مهمترین دغدغه‌های خود برشمردند.
همچنین در این دیدار دکتر علی زینی‌وند استاندار کرمان حمایت خود را از مدیریت شرکت مس و برنامه‌های توسعه اعلام کرد.
وی خواستار سرعت‌بخشی به طرح‌های توسعه و ایفای نقش موثرتر شرکت مس در برنامه‌های فرهنگی و مسئولیت اجتماعی استان شد.
شتاب‌بخشی به طرح‌های توسعه و افزایش تولید مس، جبران عقب‌ماندگی توسعه صنعت مس، تدوین طرح جامع صنعت سبز مس و مدیریت مسایل زیست محیطی در توسعه، بورسی شدن شرکت‌های تابعه و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استان و افزایش بهره‌وری و اشتغال‌زایی در شرکت‌های زیرمجموعه، برنامه‌ریزی برای افزایش حمایت‌های فرهنگی، تکمیل اکتشافات در تمام استان کرمان، کمک به اکتشافات در سراسر کشور و توسعه متوازن در صنعت مس از مهمترین مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان استان کرمان بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا