تجارت

دعوت از رئیس جمهور برای حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها

مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران جزئیات برنامه نمادین آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها در این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش ناظم نیور، سید جمال موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برنامه آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ در این دانشگاه توضیح داد و گفت: طبق سنوات گذشته معمولا در اوایل مهرماه به صورت نمادین مراسم بازگشایی دانشگاه های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور رئیس جمهور برگزار می شود.

مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه یک هفته گذشته از رئیس جمهور دعوت کردیم تا در این مراسم حضور داشته باشند، افزود: در این مراسم از وزرای علوم و بهداشت نیز دعوت خواهد شد.

موسوی خاطرنشان کرد: همچنین در این مراسم روسای دانشگاه های کشور، شخصیت های علمی و فرهنگی، دانشجویان و دیگر دانشگاهیان حضور خواهند داشت.

مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران با بیان این مطلب که ۲ رییس دانشگاه تهران و علوم‌پزشکی در این‌ مراسم سخنرانی خواهند داشت، گفت: وزیر علوم، وزیر بهداشت نمایندگانی از دانشجویان و استادان طبق سنوات گذشته از دیگر سخنرانان مراسم خواهند بود.

وی ادامه داد: در حاشیه این مراسم از کسانی که رتبه های اول را در کنکور سراسری آوردند نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

موسوی در پاسخ به این سوال که آیا رئیس جمهور به‌ صورت مجازی در این مراسم حضور خواهند داشت، گفت: هنوز از دفتر ریاست جمهوری قطعی به ما اعلام نکرده اند که به چه صورت است؛ البته بعد از ارسال دعوت نامه از دفتر ایشان تماس گرفتند و کلیات برنامه را از ما خواستند.

وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه آیا تاریخ برگزاری مراسم مشخص است یا خیر، گفت: پیشنهاد ما هفته اول مهرماه است اما منتظر پاسخ دفتر ریاست جمهوری هستیم که آیا می پذیرند یا تاریخ دیگری را اعلام می کنند؛ تلاش ما بر این است که برنامه حتما در نیمه اول مهرماه برگزار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا