اجتماعی

دستاوردهای منطقه ۲ در قاب ۳۶۰ درجه به تصویر کشیده شد

ناظم نیوز : شهرداری منطقه2 با حضور در نمايشگاه "تهران 1401،شهرهاي خواهرخوانده و توانمندي مديريت شهري تهران" با معرفی دستاوردها ،چشم انداز و توانمندی های مدیریت شهری میزبان علاقمندان است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، شهرداری منطقه با حضور در نخستین نمايشگاه “تهران ۱۴۰۱،شهرهاي خواهرخوانده و توانمندي مديريت شهري تهران ” با بهره گیری از ابزارهای نوین اطلاع رسانی، به معرفی دستاوردها و چشم اندازهای منطقه می پردازد.
لازم به ذکر است ،همزمان با روز افتتاحیه نمایشگاه ، شهردار تهران، اعضای شورای اسلامی شهر ، معاونین و مدیران ارشد پایتخت و همچنین شهرداران کلانشهرها از غرفه شهرداری منطقه۲ بازدید کردند و اقدامات موثر در مسیر ارتقای زیست شهری و همچنین بهره گیری از شیوه های نوین هوشمند بدر خدمت رسانی و آگاهی بخشی را از شاخصه های این منطقه برشمردند.
براساس این گزارش ، معرفی منطقه به دو زبان فارسی و انگلیسی با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی، ارائه اقدامات و دستاوردها ، چشم انداز و برنامه های پیش رو ، ارائه فرصت های سرمایه گذاری ، برپایی “استودیودو” و معرفی ابزارهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی روابط عمومی منطقه بخشی از اهم فعالیت های شاخص غرفه شهرداری منطقه ۲ است.
منطقه۲ در قاب ۳۶۰ درجه از دیگر ظرفیت های اطلاع رسانی شهرداری منطقه۲ در نمایشگاه تهران ۱۴۰۱ است که پروژه های شهری منطقه با بهره گیری از دوربین های مخصوص ۳۶۰ درجه برای مخاطبان به نمایش می گذارد..
دراین فیلم چند نمونه از پروژه های شهری وگردشگری منطقه از جمله پارک حشرات غول پیکر، مجموعه هیجانی آدرنالین ،خیابان لبخند و… را که دستاوردهایی برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان منطقه داشته از تمامی زوایا و ابعاد پروژه ها به تصویر کشیده شود و بازدید کنندگان تعامل و ارتباط بیشتری برقرار کنند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا