ورزش

درخواست کی‌روش از فدراسیون فوتبال/ تلاش برای سفر زودتر به قطر

ناظم نیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خواستار حضور هرچه زودتر کاروان این تیم در کشور قطر برای آشنایی با شرایط آنجا شد.

به گزارش ناظم نیوز، تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با بازیکنان منتخب داخلی و امید ابراهیمی به عنوان تنها لژیونر در حالی پیگیری می‌شود که کارلوس کی روش به شدت نگران تأخیر در حضور تمام بازیکنان خود است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با توجه به قوانین فیفا تنها ۸ روز قبل از شروع نخستین بازی جام جهانی قطر می‌تواند لژیونرهایش را در اختیار داشته باشد تا همانطور که انتظار می‌رفت مشکل هماهنگی بین اعضای یک تیم در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ که بر خلاف ادوار گذشته در پاییز برگزار می‌شود رقم بخورد.

سرمربی پرتغالی حالا از هیچ تلاشی برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین اعضای تیم دریغ نمی‌کند. او که تیمش قرار است ۱۹ آبان از نیکاراگوئه میزبانی کند پس از دو روز استراحت و تمرین در تهران برای سفر به قطر انتخاب می‌شود.

سرمربی تیم ملی ایران بیستم آبان لیست نهایی بازیکنان داخلی را اعلام خواهد کرد تا با بقیه اعضای تیم با پروازی چارتر راهی کشور قطر شوند.

درخواست کی‌روش از فدراسیون فوتبال/ تلاش برای سفر زودتر به قطر

کاروان تیم ملی ایران قصد داشت ۲۳ آبان عازم دوحه شود اما با درخواست کی روش قرار است یک روز زودتر به کشور محل برگزاری بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد رفت و اردوی آماده سازی خود را انجام برگزار کنند.

برنامه تمرینی ویژه کی روش نیز در اختیار مهدی خراطی مسئول اجرایی تیم ملی ایران قرار گرفته است تا تمام امکانات موجود در هتل محل اقامت و نحوه برگزاری این تمرینات مهیای حضور آنها شود.

برنامه بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به شرح زیر است:

* ایران – انگلیس؛ دوشنبه ۳۰ آبان؛ ساعت ۱۶:۳۰

* ایران – ولز؛ جمعه ۴ آذر؛ ساعت ۱۳:۳۰

* ایران – آمریکا؛ سه‌شنبه ۸ آذر؛ ساعت ۲۲:۳۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا