فوتبال ایرانورزش

درخشان: صحبت کردن درباره صعود هنوز زود است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت:‌ هنوز کار برای صعود به جام جهانی تمام نشده و ما باید با پیروزی برابر همه حریفان با اقتدار صعود کنیم.

ناظم نیوز: حمید درخشان در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر امارات در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: بازی بدی نبود. نیمه اول چه از نظر مالکیت و چه از لحاظ کنترل بازی برای آن‌ها بسیار خوب بود. ما در این نیمه سردرگم بودیم اما نیمه دوم شرایط تغییر کرد.
وی ادامه داد: در نیمه دوم با تعویضی که صورت گرفت، تهاجمی‌تر شدیم و توانستیم امارات را از جلو ببندیم و فشار را به حریف بیشتر کنیم. با این کار توان بازی‌سازی را از آن‌ها گرفتیم و این موضوع به ما کمک کرد تا بازی را به دست بگیریم.
پیشکسوت فوتبال کشورمان اضافه کرد: در کل نتوانستیم موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم اما تجربه بازیکنانی چون «سردار آزمون» و «مهدی طارمی» موجب شد تا به گل برسیم. بعد از گل نخست، به جز پنالتی که بدست آمد موقعیت بسیار جدی نداشتیم اما مطمئن هستم برای دیدار بعدی بهتر خواهیم شد.
درخشان در مورد دیدار ایران برابر کره‌جنوبی که روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، تصریح کرد: تیم ملی زمان کمی برای آماده‌سازی خود جهت دیدار با امارات داشت و بازیکنان لژیونر نیز در هما جا به تیم اضافه شدند. مصافت طی شده و هوای دوبی نیز تاثیرگذار بود اما به طور قطع تیم ملی هرچه بیشتر زمان برای تمرین داشته باشد، شرایطش بهتر خواهد شد. به همین دلیل نظر من این است که برابر کره‌جنوبی بهتر بازی می‌کنیم و امیدوارم در این دیدار برنده باشیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا باید صعودمان به جام جهانی را با این شرایط قطعی بدانیم یا نه، گفت: نه، اصلا نباید به این شکل فکر کنیم. اگر خدای نکرده مقابل کره‌جنوبی شکست بخوریم، ممکن است بازی‌های آینده را نیز از دست بدهیم. باید همه بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم و با اقتدار به جام جهانی صعود کنیم.
پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره رکورد شگفت‌انگیز «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی و پیروزی در تمامی دیدارها اظهار داشت: نباید دنبال رکورد باشیم. ما یک تیم خوب داشتیم که همه می‌توانستند از آن بهره ببرند و اسکوچیچ هم آمد و با تلاشش و با کمک کادر فنی خود توانست موفق شود. هر زمان که به جام جهانی رفتیم، باید ببینیم چه پیش خواهد آمد.
تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته چهارم مسابقات نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید ﺳﻪشنبه ۲۰ مهر از ساعت ۱۷ از کره جنوبی در ورزشگاه آزادی پذیرایی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا