تجارت

خرید اقساطی گوشی؛ لپ تاپ قسطی؛ خرید اقساطی لوازم خانگی

با ما همراه باشید تا راهنمایی های لازم را در ارتباط با نحوه خرید اقساطی به واسطه شرکت های حوزه لندتک (وام الکترونیکی) آشنا کنیم.

ناظم نیوز: در عصر فناوری و دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم، تلفن‌های همراه هوشمند به ابزارهای بسیار دوست داشتنی تبدیل شده اند که به سادگی همه چیز را در دسترس ما قرار می‌دهند. تلفن‌های همراه جایگاه عظیمی را در زندگی روزمره ما اشغال کرده اند و جای تعجب نیست که برای اکثر ما گوشی هوشمند اولین چیزی است که روزمان را با نگاه به آن آغاز می‌کنیم و شب هنگام با نگاه به آن روز خود را به پایان می‌رسانیم.

آمار به دست آمده از بازار کالاهای دیجیتال، حاکی از این واقعیت است که بازار لپ تاپ، نوت بوک و کامپیوترهای قابل حمل بسیار رونق پیدا کرده است.

شاید تعجب کنید، اما با وجود روند رو به رشد قیمت‌ها، بازار لوازم خانگی و کالاهای دیجیتال، همچنان رونق دارد و این به مدد وجود شرکت‌های ارائه خدمات مالی برای خرید اقساطی گوشی، لپ تاپ قسطی،خرید اقساطی لوازم خانگی و … است. در این مقاله تا پایان با ما همراه باشید تا راهنمایی‌های لازم را در ارتباط با نحوه‌ی خرید اقساطی به واسطه‌ی شرکت‌های حوزه لندتک (وام الکترونیکی) آشنا کنیم.

خرید اقساطی گوشی؛ لپ تاپ قسطی؛ خرید اقساطی لوازم خانگی

چرا خرید اقساطی یک سرمایه گذاری است؟

در گذشته خرید نقدی مزایای بیشتری داشت. اما هم اکنون با افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها، نمی‌توان هزینه‌ای را مدتی جهت خرید کالا یا خدمات، پس انداز کرد. از طرفی، بهترین راه برای کسب درآمد بیشتر، سرمایه گذاری است. این روزها بازار سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال، بورس، فارکس و … داغ است.

اگر انسان ریسک پذیری هستید؛ اول از همه در این حیطه آموزش ببینید و سپس با دید باز در این بازارها فعالیت کنید. اگر روی درآمد خود کمی مدیریت کنید؛ می‌توانید کلیه خدمات و محصولات مورد نیازتان را به صورت اقساطی خرید کنید و با مابقی درآمد خود روی بازاری که به آن علاقمند شدید، سرمایه گذاری کنید.

البته راه‌های سرمایه گذاری زیاد هست و در این قسمت تنها سعی کردیم یکی از پرطرفدارترین روش‌های سرمایه گذاری را برای شما عزیزان مرور کنیم؛ تا به یکی از مزایای خرید اقساطی پی ببرید.

خرید اقساطی گوشی

کمتر کسی وجود دارد که از مزیت‌های یک تلفن همراه هوشمند آگاه نباشد. برخی از مهم‌ترین مزیت‌های تلفن‌های همراه هوشمند عبارتند از:

امکان برقراری ارتباط با عزیزان و دوستان خود از طریق تماس تلفنی، ویدئو کال، ارسال فیلم و عکس و ….

امکان استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف از جمله اپلیکیشن‌های مسیریابی و ….

امکان جستجو در نت و مطالعه‌ی مطالب مختلف و دریافت پاسخ سوالاتتان در کمترین زمان ممکن

انجام کارهای سرگرم کننده مثل بازی، گوش دادن به موسیقی و…

به علاوه اگر مایل باشید که از تلفن‌های همراه هوشمند با امکانات بیشتری استفاده کنید، می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای بیشتر یکی از آن‌ها را در اختیار داشته باشید. شما می‌توانید با خرید اقساطی گوشی، کل این هزینه را به صورت یکجا نپردازید.

لپ تاپ قسطی بخرید

اصلی ترین مزیتی که لپ تاپ در مقایسه با کامپیوترهای رومیزی دارد، قابلیت حمل آن است. لپ تاپ وزنی سبک دارد و جمع و جور است. باتری داخلی لپ تاپ برای شما این شرایط را فراهم می‌کند تا به سادگی آن را از یک مکان به مکان دیگر منتقل کنید و در هر حال و در هر مکان بتوانید از آن استفاده کنید.

خرید اقساطی گوشی؛ لپ تاپ قسطی؛ خرید اقساطی لوازم خانگی

این ها تنها بخشی از مزیت‌های یک سیستم لپ تاپ است که نشان دهنده ضرورت داشتن یکی از آن‌ها در هر خانه‌ای است. حتماً هم اکنون در حال فکر کردن به این مسئله هستید که هزینه آن را چگونه بپردازید.

از طریق قسطا می‌توانید لپ تاپ قسطی بخرید.

خرید اقساطی لوازم خانگی

بازار فروش اقساطی لوازم خانگی این روزها بسیار داغ شده است؛ به این دلیل که قیمت انواع لوازم خانگی در مقایسه با چندی قبل افزایش قابل توجهی داشته است و برای خرید تنها دو الی سه قلم از هر نوع لوازم خانگی، ممکن است مجبور شوید بیشتر از نیمی از پس انداز خود را یک جا بپردازید.

به همین دلیل اکثر افراد ترجیح می‌دهند که اقساطی خرید کنند و خرید اقساطی لوازم خانگی برای آن‌ها بهترین گزینه است.

قسطا از جمله فعالان صنعت لندتک در ایران

در صورتی که تمایل به خرید اقساطی گوشی، لپ تاپ قسطی، خرید اقساطی لوازم خانگی و … داشته باشید یا ترجیح دهید که هزینه‌های پزشکی و دندانپزشکی خود را قسطی پرداخت کنید و یا از سایر خدمات ارائه شده در سراسر کشور بدون نیاز به پرداخت نقدی هزینه بهره مند شوید، کافی است به وب سایت قسطا سری بزنید.

استفاده از کلیه خدمات قسطا از طریق دریافت یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت برای شما عزیزان میسر شده است. در حقیقت از این طریق، قسطا برای مشتریان خود امتیاز در نظر گرفته است که پس از انجام عملیات اعتبارسنجی و بدون نیاز به ضامن به مشتریان ارائه می‌شود.

مزیت‌های قسطا

استفاده از خدمات و دریافت تسهیلات بدون نیاز به ضامن

بازپرداخت هزینه خرید با کارت اعتباری، در قالب چند قسط با پرداخت حداقل میزان نرخ سود

تمامی مراحل دریافت قسطا کارت به صورت غیرحضوری و از طریق سایت قسطا قابل انجام است

خرید با قسطا کارت یا پرداخت هزینه استفاده از خدمات مختلف، به هیچ فروشگاه یا مکان خاصی محدود نیست.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری ناظم در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا