آموزش و پرورش

خبری خوب برای دانش آموزان مستعد و علاقمند به فیلم سازی

دبیر اجرایی جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه گفت: هشتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه در سه بخش فیلم‌های هنری، علمی آموزشی و جانبی برگزار می‌شود.

به گزارش ناظم نیوز، محمد درویشی دبیر اجرایی جشنواره فیلم کوتاه مدرسه با اشاره به آغاز ثبت نام و دریافت آثار دانش آموزان در سه بخش، هنری، علمی آموزشی و جانبی، گفت: دانش آموزان علاقمند جهت شرکت در هشتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه از سراسر کشور و در تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ تیرماه در آدرس اینترنتی جشنواره (www.madresefestival.ir) ارسال و بارگذاری نمایند.

درویشی با اعلام حضور بیش از ۴۱۰۰ اثر در دوره گذشته این جشنواره، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره کشف استعدادهای هنری دانش آموزان سراسر کشور، ایجاد زمینه برای بروز استعدادها، تربیت نیروهای خلاق و شبکه سازی مستعدان هنر است، که از سال ۱۳۹۱ به صورت سالیانه برگزار می‌شود.
وی درباره بخش‌های اصلی هشتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه توضیح داد و گفت: بخش‌های هنری شامل داستانی، انیمیشن، مستند، نماهنگ و تیزر تبلیغاتی (برند ایرانی) می‌باشد و بخش علمی و آموزشی، فیلم‌های آزمایش علمی و فیلم‌های آموزشی را شامل می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه ادامه داد: بخش‌های جانبی شامل فیلمنامه نویسی، اقلام تبلیغاتی فیلم (پوستر، عکس و تیزر)، طراحی کاراکتر انیمیشن، موسیقی فیلم و نماهنگ است که علاقمندان می‌توانند از طریق سایت جشنواره به شکل دقیق‌تر از قوانین و شیوه نامه جشنواره مطلع شوند.

درویشی همچنین افزود: دانش آموزان علاقمند برای شرکت در این دوره از جشنواره می‌توانند به صورت فردی یا گروهی و یا به صورت مشترک و بدون محدودیت در ارسال تعداد آثار در این رویداد حضور داشته باشند.

 خبری خوب برای دانش آموزان مستعد و علاقمند به فیلم سازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا