تجارت

خانواده‌ اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد واکسینه می شوند

معاون توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد گفت: خانواده های اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون این دانشگاه واکسن کووید ۱۹ را دریافت کنند.

به گزارش ناظم نیوز به نقل از دانشگاه آزاد، همایون رستگارزاده گفت: با مساعدت دانشگاه های علوم پزشکی خصوصاً معاونت بهداشت دانشگاه های ایران و شهید بهشتی، خانواده های اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون این دانشگاه، واکسن کووید ۱۹ را دریافت کنند.

معاون توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: خانواده اعضای هیات علمی و کارکنان مجرد که شامل پدر، مادر، خواهر و برادر مجرد و خانواده اعضای هیات علمی و کارکنان متاهل که شامل پدر، مادر، همسر و فرزندان می شود، می توانند از امروز به پایگاه های سازمان مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران مراجعه کنند.

رستگارزاده با بیان اینکه خانواده های اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تهران می توانند به مراکز واکسیناسیون این دانشگاه که شامل پایگاه ویژه واکسیناسیون سازمان مرکزی و واحدهای تهران غرب و تهران جنوب می شود، جهت دریافت واکسن کرونا مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: این مراکز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶:۳۰ آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان هستند.

وی افزود: همچنین ارائه خدمات واکسیناسیون خانواده اعضای هیات علمی و کارکنان در سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با هماهنگی دانشگاه های علوم پزشکی هر استان در واحدهای دانشگاهی انجام می شود.

معاون توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه این دسته از افرادی نیازی به مراجعه به سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا دانشگاه آزاد اسلامی ندارند، تصریح کرد: افراد با در دست داشتن مدارک شناسایی می توانند نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

رستگارزاده در پایان گفت: پایگاه واکسیناسیون در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه دائمی اقتصاد دانش بنیان به منظور واکسیناسیون اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شد و تا به امروز همچنان فعال است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا