اقتصادی

حمایت نمایندگان از صنعت لوازم خانگی داخلی/ واردات ممنوع شود

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای حمایت خود از صنعت لوازم خانگی داخلی را اعلام کرده و خواستار ممنوعیت واردات لوازم خانگی کُره‌ای شدند.

به گزارش ناظم نیوز، در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه (۲۴ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای به شرح ذیل از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد.

«در قیام ۱۷ شهریور که مردم با فدای جان خود دست استبداد و استعمار را از این کشور کوتاه کردند. استعمارگران در این سال‌ها بیکار ننشستند. استعمار نو در کالبدی زیبا در تلاش است تا جای استعمار قدیم را پر کند. امروز شاهدیم صنعت لوازم خانگی کشور که رهبری بر جهش و پیشرفت آن تأکید فرمودند، تحت آماج نقشه‌های دشمن درونی و بیرونی قرار گرفته است.

حال که این صنعت در اوج تحریم و فشار توانست شکوه مقاومت و ایستادگی را رقم بزند، از مجلس و دولت انقلابی این انتظار می‌رود که اجازه ندهند مافیای واردات لوازم خانگی بخصوص دو برند بدعهد کره‌ای بار دیگر با واردات بی‌رویه که رهبری آن را صراحتاً حرام اعلام نمودند، روح ناامیدی را به صنعتگران تزریق نمایند که می‌توانستند با ورود به بازارهای نامولد اقتصادی، سرمایه‌های خود را بدون دردسر صدها برابر کنند، اما با درک شرایط کشور، جان و مال خود را پای کار تولید آوردند تا بتوانند از فشار تحریم بکاهند».

ما نمایندگان مجلس انقلابی هوادار ساخت ایران هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا