ارتباطات و فناوری اطلاعات

حضور آکادمی همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه علم‌وصنعت

ناظم نیوز : آکادمی همراه اول با هدف حمایت از نخبگان، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان مقاطع مختلف، فرصت‌های ویژه کارآموزی خود را به نمایشگاه کار دانشگاه علم‌وصنعت آورد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آکادمی همراه اول با حضور در هشتمین نمایشگاه کار «صدف» که از ۳ دی ۱۴۰۱ در دانشگاه علم و صنعت آغاز به کار کرده و به مدت ۳ روز دایر است، ضمن تشریح «ششمین دوره کارآموزی همراه اول» برای بازدیدکنندگان، ۹۰ فرصت شغلی نیز ویژه این نمایشگاه ارائه کرده است.

این فرصت های شغلی مختص رشته های مهندسی کامپیوتر، مدیریت و MBA، مهندسی برق، مهندسی صنایع، مدیریت مالی و حسابداری، منابع انسانی و… است که متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت آکادمی همراه اول به تمامی مشخصات عمومی، شغلی و تحصیلی تمامی این موقعیت های شغلی (کارآموزی منجر به استخدام) دسترسی داشته باشند.

گفتنی است، فرصت ثبت نام در ششمین دوره کارآموزی همراه اول تا ۵ دی ۱۴۰۱ برای تمامی علاقه مندان فراهم است؛ متقاضیان برای دسترسی به بیش از ۹۰ موقعیت کارآموزی در خانواده همراه اول که ضمن «کسب تجربه در مجموعه ای از شرکت های بزرگ حوزه ICT»، «دریافت حقوق و بیمه حین دوره کارآموزی» و «ارائه گواهی معتبر در پایان دوره» می توانند با مراجعه به سایت این آکادمی به آدرس https://hamrah.academy/internship، شانس خود را برای استفاده از این فرصت ویژه استخدام در نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور امتحان کنند.

فرآیند انتخاب کارآموزان از میان متقاضیان هم به این شکل است که پس از انتخاب موقعیت شغلی و ثبت اطلاعات، آزمون ارزیابی اولیه صورت می گیرد و بررسی رزومه تخصصی و دعوت به مصاحبه در صورت تأیید انجام می شود که مهر ورود به دوره است.

تاکنون و براساس آمارهای پنج گانه از برگزاری دوره های کارآموزی همراه اول، بیش از ۳۵ هزار رزومه ثبت شده و برای بیش از ۴۳۰ موقعیت کارآموزی، بالغ بر ۳۱۰ کارآموز جذب همراه اول شده اند.

آکادمی همراه اول با مأموریت تربیت، توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی در اکوسیستم دیجیتال در تابستان ۱۳۹۹ آغاز به کار کرد و به پشتوانه دانش و توسعه شرکت بزرگ همراه اول، می کوشد تا نیازهای آموزشی عمومی و تخصصی و فاصله مهارتی میان تحصیلات آکادمیک و فضای کار را با طراحی و اجرای دوره های آموزشی و کارآموزی سازمانی پوشش دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا