اجتماعی

جمع آوری گل فروشان در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س)

ناظم نیوز : عملیات جمع آوری و ساماندهی گل فروشان دستفروش و بساط گستر مزاحم در حاشیه بزرگراه شهید هاشمی، علامه عسگری و مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با اشاره به خطرات ناشی از فعالیت گل فروشان و همچنین میوه فروشان مزاحم در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید هاشمی که باعث ترافیک سنگین در هنگام برگشت شهروندان از بهشت زهرا (س) بویژه در اواخر هفته و روزهای پایانی سال می شود، گفت: استقرار این افراد بویژه سوء استفاده از کودکان کار در این محور علاوه بر احتمال وقوع تصادفات و آسیب به این کودکان، مشکلات زیادی در خصوص ایجاد ترافیک برای شهروندان مراجعه کننده به بهشت زهرا (س) ایجاد کرده و در همین راستا نیز ساماندهی و انتقال آنها به مکان های از پیش تعیین شده در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفته است.
او خاطرنشان کرد: طرح جمع آوری، ساماندهی و انتقال گل فروشان به مکان امن با اخذ مجوز از مقام قضایی و شورای تأمین استان و نیز با مشارکت نیروی انتظامی و راهور، نیروهای شهربان و حریم بان و نیروهای یگان حفاظت منطقه اجرا شده است.
هدایت افزود: علاوه بر حاشیه بزرگراه شهید هاشمی در مسیر رفت و برگشت تا در اصلی ورودی بهشت زهرا (س)، گل فروشان مستقر در زیر پل علامه عسگری و روی پل خلیج فارس تا درب های اصلی یک و دو بهشت زهرا (س) جمع آوری شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا